افتخار آفرینی اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل در مسابقات قرآنی دانش آموزی «ندای رحمت»

هاشمی گفت: ۳ نفر از اعضای برادران و خواهر عضو کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل در مسابقات قرآنی دانش آموزی «ندای رحمت» رتبه های برتر استانی را از آن خود کردند.

«سید اسماعیل هاشمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 3 نفر از اعضای برادران و خواهران عضو کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل در مسابقات قرآنی دانش آموزی «ندای رحمت» رتبه های برتر استانی را از آن خود کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل تصریح کرد: در این مسابقات «سیده اسما هاشمی» رتبه دوم قرائت ترتیل در بین خواهران را کسب کرد.

 

وی افزود: «سید علیرضا مولائی» و «امیر علی نجاری» در رشته قرائت تقلیدی به ترتیب رتبه های اول و دوم مسابقات قرآنی دانش آموزی «ندای رحمت»  را از آن خود کردند.

 

هاشمی اعلام داشت: هم اکنون بیش از 84 عضو در این کانون فعالیت می کنند و اکثریت آنها علاقمند به قرآن آموزی دارند تاکنون رتبه های استانی و کشوری در مسابقات قرآنی کسب کرده اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل یادآور شد: کسب رتبه برتر روستای قرآنی در کشور برای روستای اندبیل به مدد حضور این نوجوانان و جوانان قرآنی است و در این دوره از مسابقات نیز توانست دوباره این افتخارات را تکرار کنند.

 

هاشمی خاطر نشان کرد: برگزاری مداوم کلاس های آموزشی قرآن کریم با همکاری دارالقرآن کریم در این روستا موجب پرورش استعدادهای بسیاری از نوجوانان و جوانان شده است.

 

کد خبر 1128893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha