نخستین کاروان زیارت عتبات عالیات از گیلان اعزام شد

فعال از اعزام نخستین کاروان زیارت عتبات عالیات بعد از محدودیت های کرونایی از استان گیلان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «حسن فعال» امروز(دوشنبه، ۲۹ آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام اولین کاروان زیارتی به عتبات عالیات بعد از محدودیت های کرونایی گفت: با توجه به لغو روادید کشور عراق و مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا، این اولین کاروانی است که با برنامه ریزی جدید سازمان حج و زیارت به صورت استانی از گیلان اعزام شد

 

مدیر حج و زیارت گیلان افزود: این اعزام در قالب یک کاروان ۴۸نفره از فرودگاه تهران به مقصد نجف اشرف ساعت ۲۴ شب گذشته صورت گرفت و برگشت آن نیز از مرز زمینی مهران به شهر رشت خواهد بود.

 

فعال عنوان کرد: اعزام ها به عتبات عالیات از ۲۳ آبان تا ۳۰ دی با موافقت ریاست سازمان حج و زیارت ادامه دارد.

 

مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به اینکه مردم برای ثبت نام به کارگزاران مراجعه کنند گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه زیارت در وب سایت سازمان حج و زیارت براساس سلایق و خواست خود ثبت نام و اعزام شوند.

 

وی یاد آور شد: از مزایای اعزام استانی نظارت بیشتر و افزایش کیفیت سفرها همچنین انعطاف در تعداد و زمان و نحوه اعزام است.

 

فعال اعلام کرد: متقاضیان و مشتاقان اباعبدالحسین (ع) می توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی مجاز  حج و زیارت استان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر کلیه اعزام‌ها در کشور به دو صورت هوایی -هوایی و هوایی -زمینی است خاطرنشان ساخت: به محض باز شدن مرز زمینی جهت ورود زائرین اعزام زمینی -زمینی نیز در در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1128952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha