ششمین مرحله استانی مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای با همت جهاد دانشگاهی البرز آغاز شد

قاسمی با اشاره به اهمیت برپایی مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای با هدف جذب سرمایه گذار گفت: ششمین مرحله استانی مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان تگمیلی در البرز آغاز شد.

« سعید قاسمی جیردهی» در جریان اعلام خبر برپایی مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ششمین مرحله استانی مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان تگمیلی در البرز آغاز شد. 

 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز افزود: این دوره از مسابقات با همت سازمان جهاد دانشگاهی و معاونت های فرهنگی سراسر کشور برپا می شود. 

 

وی اظهار کرد: دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری می توانند در طول سه دقیقه به زبان ساده پایان نامه خود را برای جذب سرمایه گذار توصیف و تبیین کنند. 

 

وی ادامه داد: ارائه افراد بنابر میزان نحوه بیان و تبیین محتوایی در امتیازدهی داوران اثر دارد و به افراد برتر لوح تقدیر و جوایزی اهداء می شود. 

 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز خاطرنشان کرد: مهلت زمانی علاقمندان به منظور حضور در این دوره از مسابقات تا ۲۰ دیماه است و دانشجویان و فارغ التحصیلان نیز برای اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۳۸۸۱۲۴۰۲۸ و ۳۴۵۰۵۱۵۱ تماس بگیرند. 

 

 

کد خبر 1128971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha