توزیع بسته های معیشتی با محوریت تبیین سیره حضرت زهرا(س)

حسین زاده با اشاره به اهمیت توجه به نیازمندان و انفاق به عنوان سیره رفتاری حضرت زهرا(س) گفت: تبیین سیره حضرت زهرا(س) در شب یلدای فاطمی با همت کانون مسجد انجام شد.

« مرتضی حسین زاده» در جریان برپایی ویژه برنامه شب یلدا به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: همزمان با آغاز ایام فاطمیه کانون فرهنگی هنری مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه های محوری خود را مبتنی بر تبیین سیره و رفتار فاطمی قرار داده است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) کرج افزود: برنامه ریزی آگاهانه و هدفمند با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد برای شناسایی نیازمندان در سطح منطقه و محله و توزیع بسته های معیشتی در مناسبت های مختلف از جمله برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری مسجد است. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین سیره و رفتار حضرت زهرا(س) به عنوان یکی از اصلی ترین شاخص های برنامه ریزی در نهاد مسجد بیان کرد: شب یلدا به عنوان یکی از رسوم ایرانی کهن که افراد خانواده دور بزرگتر خانواده جمع می شدند تلقی می شود که با توجه به وضعیت اقتصادی نابسامان موجود متأسفانه بسیاری از خانواده ها از امکان فراهم آوردن مایحتاج این شب محروم هستند. 

 

حسین زاده اظهار داشت: پس از شناسایی نیازمندان و افراد کم برخوردار در سطح محله نسبت به توزیع بسته های معیشتی اعم از برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه فرهنگی و .. با همت و همراهی خیران و نیکوکاران اقدام شد. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) کرج خاطرنشان کرد: شب یلدای سال جاری متفاوت از شب های دیگر با حال و هوای فاطمی و روحیه انفاق و توجه به نیازمندان برگزار می شود. 

 

 

 

 

کد خبر 1128992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha