ارتقاء رتبه علمی دانشگاه و افزایش کیفیت آموزشی در دستور کار خواهد بود

بختیاری مشکلات اقتصادی، تحریم و کرونا را عاملی بازدارنده در راه خدمات رسانی خواند و گفت: در حد توان و ظرفیت برای ارتقای رتبه علمی دانشگاه و افزایش کیفیت آموزشی تلاش خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان عصر امروز در مراسم معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، از شهدا به عنوان صاحبان اصلی و ولی نعمتان ما یاد کرد و گفت: شهدا برای بقای نظام اسلامی تلاش کردند.

 


حسن بخیاری با با بیان اینکه اگر مسئولیتی را می‌پذیریم باید کاری کنیم که در درگاه الهی شرمنده نشویم، افزود: امیدوارم در حد توان برای ارتقای سیستم سلامت کشور و استان بتوانم گام موثری بردارم.

 


وی تلاش صادقانه در خدمت رسانی به مردم را مهم ارزیابی کرد و افزود: در طول خدمتم برای فعالیت افراد موفق و کارآمد بسترسازی می‌کنم.

 


این مسئول مشکلات اقتصادی، تحریم و کرونا را عاملی بازدارنده در راه خدمات رسانی دانست و گفت: در حد توان و ظرفیت برای ارتقای رتبه علمی دانشگاه و افزایش کیفیت آموزشی تلاش خواهم کرد.

 


این مسئول یادآورشد: توجه به مسئله محور بودن پژوهش‌ها مهم است چرا که بخش پژوهش باید بتواند مشکلات فعلی جامعه را حل کند.

 


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان حوزه بهداشت را خط مقدم برخورد با اپیدمی‌ها و سوانح عنوان کرد و گفت: حوزه بهداشت به دلیل نقش‌آفرینی ویژه باید قبل از فاجعه آن را حس کند تا جامعه را از فجایع بزرگ نجات دهد.

 


بختیاری توجه به حوزه درمان را از دیگر اولویت‌های خود عنوان کرد و افزود: میزان سرانه پزشک، پرستار و تخت باید افزایش یابد.

 


وی از  رصد و احصای وضعیت موجود به عدد و رقم با شاخص خبرداد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی علمی و با پیگیری می‌توانیم به شاخص بالاتری برسیم.

 


این مسئول پیشرفت در حوزه‌های نانو‌، پزشکی، لیزر، دفاعی و غیر دفاعی را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شاخص‌های فرهنگی و مذهبی باید زمینه رشد دانشگاه فراهم کنیم.

 


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: گاهی با بودجه و پول نمی‌شود کاری را انجام داد اما با یک بسترسازی فرهنگی و ارزشی می‌توان کار بزرگتری را انجام داد.

کد خبر 1129045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha