پارک کوهستانی فدک اندیمشک ساماندهی می‌شود

جهانگیری با بیان اينکه سد دز اندیمشک یکی از قطب‌های گردشگری در استان خوزستان است گفت: ارائه خدمات رفاهی مطلوب حق مردم است و در همین راستا پارک کوهستانی فدک ساماندهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (دوشنبه ۲۹ آذر) در نشست هماهنگی توسعه و بهسازی پارک کوهستانی فدک اندیمشک اظهار کرد: توسعه و بهسازی پارک کوهستانی فدک جهت رونق گردشگری و رفاه شهروندان صورت خواهد گرفت.

 

فرماندار اندیمشک افزود: جهت رفاه حال شهروندان و ایجاد رضایتمندی عمومی، سکوهای سیمانی جدیدی در حاشیه جاده سد دز و پارک فدک ایجاد خواهد شد.

 

وی با بیان اينکه سد دز اندیمشک یکی از قطب‌های گردشگری در استان خوزستان است اذعان کرد: ارائه خدمات رفاهی مطلوب حق مردم است و در همین راستا پارک کوهستانی فدک ساماندهی خواهد شد.

 

جهانگیری با اشاره به اينکه هر هفته هزاران گردشگر در پارک فدک حضور پیدا می‌کنند تصریح کرد: نمازخانه و شهربازی توسط بخشدار مرکزی و شهرداری در پارک کوهستانی فدک جهت استفاده عموم مردم راه‌اندازی می‌شود.

 

«فریدون حسنوند» نیز عنوان کرد: تعامل وحدت و هماهنگی بسیار خوبی که بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، به عنوان بهترین فرصت جهت توسعه زیر ساخت‌های فضای گردشگری شهرستان اندیمشک به شمار می‌رود.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اينكه این شهرستان سرشار از پتانسیل و امکانات جهت سرمایه‌گذاری و گردشگری است بیان کرد: پارک فدک باید به یک مکان گردشگری برای خوزستان و استان‌های جنوبی کشور تبدیل شود.

 

وی با اشاره به اینکه طرح بهسازی و افزایش امکانات پارک کوهستانی فدک در دستور کار است و در همین راستا ۱۰ بوفه، رستوران، کافی‌شاپ‌ و شهربازی راه‌اندازی می‌شود اضافه کرد: عملیات آسفالت و روشنایی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی جهت استفاده علاقمندان به این رشته‌های ورزشی اجرا می‌شود.

 

حسنوند خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اداره ورزش و جوانان، شهرداری، منابع طبیعی و دوستداران طبیعت تا پایان سال، ۱۰۰ هزار اصله درخت در پارک فدک و مسیر پیاده‌روی تپه شهدا کاشته خواهد شد.

 

کد خبر 1129047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha