شرایط برای تحول متناسب با گام دوم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی آماده است

شیراوژن با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی از ابتدا تاکنون متناسب با گام اول انقلاب اسلامی فعالیت کرده است، گفت: شرایط و مقتضیات برای ایجاد تحول متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب آماده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان،  معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در مراسم معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به  سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت زهرا(س) حجت و ولی خداوند متعال است و تعابیر بسیار زیبایی در خصوص ایشان در روایات آمده است که به دلیل ویژگی‌های خاص ایشان است.

 


عباس شیراوژن با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) از مصادیق لیله‌القدر است، خاطرنشان کرد: این حضرت دارای قدر و منزلت و جایگاه ویژه‌ای در دین اسلام هستند.

 


وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی از ابتدا تاکنون متناسب با گام اول انقلاب اسلامی فعالیت کرده است، گفت: شرایط و مقتضیات برای ایجاد تحول متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب آماده است.

 


این مسئول گفت: این شرایط یا برنامه ریزی جامع و راهبردی، مبتنی با نظر کارشناسان و به صورت واقع بینانه و آرمانگرایانه محقق می‌شود.

 


شیراوژن خاطرنشان کرد: دور نمای مجموعه بهداشت کشور اینگونه ترسیم شده است تا سهم خود را در کاهش آلام بیماران و همراهان انجام داده و بیماران رنجی جز رنج بیماری نداشته باشند.

 


وی یادآورشد: بر اساس رویکرد وزارت بهداشت در حوزه فرهنگی همه عناصر، مدیران و کارکنان مجموعه باید در رفتار، گفتار و پوشش الگو باشند چرا که نوع رفتار اساتید در شکل‌گیری فرهنگ دانشجو تاثیرگذار است.

 


این مسئول برضرورت ترویج فضائل اخلاقی و رفتاری در بین کارکنان تاکید کرد و گفت: یکی از سیاست‌های مهم وزارت بهداشت رشد جمعیت و افزایش و فرزندآوری است و توجه به جوانی جمعیت است چرا که اگر دیر بجنبیم با بحران پیری جمعیت مواجه می‌شویم.

 


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از زحمات دکتر قزلباش و کنترل بیماری کرونا در دوران وی در زنجان، تقدیر کرد و گفت: رئیس جدید باید به سیاست‌های وزارت بهداشت توجه نماید تا در میان و بلند مدت از رنج‌های مردم کاسته شود.

کد خبر 1129049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha