۶۵ نقطه حادثه‌خیز  در استان همدان رفع شده است

رستمی گفت: تعداد ۶۵ نقطه حادثه‌خیز استان همدان رفع شده و در سال جاری تعداد هفت نقطه به صورت کامل رفع حادثه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،‌ مسعود رستمی در جمع خبرنگاران به وضعیت نقاط حادثه خیز در استان همدان و اقدامات صورت گرفته در مسیر ایمن سازی آن‌ها اشاره کرد و گفت: از ۱۱۶ نقطه حادثه‌خیز در استان همدان ۹۶ مورد بررسی و همه آن‌ها آشکارسازی و ایمن‌سازی شد.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه تعداد ۶۵ نقطه حادثه‌خیز استان همدان رفع شده است، افزود: در سال جاری تعداد هفت نقطه به صورت کامل رفع حادثه شده و در تلاشیم تا مابقی راه‌ها را هم ایمن سازی نماییم.

 

وی با بیان اینکه طرح راهداری در ۳۴ راهدارخانه انجام می‌شود اظهار کرد: در راهدارخانه‌ها ۳۱۲ نوع انواع ماشین‌آلات و ۵۳۳ نفر راهدار آماده خدمات‌رسانی هستند‌.

 

وی عنوان کرد: شب گذشته در سه محور رزن - آوج، همدان - کرمانشاه و همدان - بیجار بارش برف بود که بیشترین فعالیت راهداری ها در این محورها انجام شد.

 

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه راهداری‌ها اکنون در آماده‌باش کامل هستند افزود: رانندگان در فصل زمستان حدالمقدور سفر نکنند و در صورت سفر ضروری سوخت کامل، زنجیر چرخ و احتیاط لازم را داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار و در راه ماندگی نباشیم.

 

سعید قدسی در حاشیه بازدید خبرنگاران از اداره ماشین‌آلات استان همدان بیان کرد: عمر تجهیزات و ماشین آلات استان بیش از ۳۰ سال است.

 

سرپرست اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ادامه داد: ماشین آلات جزء سرمایه‌های ملی هستند و تلاش می‌کنیم هزینه‌کرد بازسازی این تجهیزات را انجام دهیم.

 

قدسی اظهار کرد: دستگاه‌ها و تجهیزات بر اساس بودجه و میزان درآمد، خریداری و بازسازی می‌شود و اولویت با بازسازی دستگاه‌هاست.

 

سرپرست اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان مطرح کرد: این اداره کمبود خاصی در تامین ماشین‌آلات ندارد و در حال حاضر ۲۵۵ ماشین در استان در حال فعالیت هستند.

کد خبر 1129057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha