۵۰۰ سری جهیزیه به معلولین اهدا ‌می شود

فولاد گفت: به همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها ۵۰۰ سری جهیزیه بین معلولین نیازمند استان توزیع شد.

محمد جواد فولاد» در گفتگو با خبرگزاری شبستان از مشهد؛ گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با سابقه بیش از ۲۰ سال  هدایتگر جمعی از خیرین کشور بوده است و همواره تلاش کرده گامی در جهت توانمندسازی قشر ضعیف جامعه بردارد.

 
مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با اشاره به اینکه زنان و مردان این سرزمین سابقه تاریخی در مشارکت در امر خیر دارند، افزود: دستگاه های دولتی و سازمان بهزیستی نمی توانند بدون مشارکت خیرین و مردم پاسخگوی تمام جامعه هدف بهزیستی باشد. 


وی با بیان اینکه 7 میلیون از کشور مخاطب جامعه بهزیستی هستند که معلولین، زنان بی سرپرست و بر سرپرست و فرزندان بهزیستی شامل این گروه هستند؛ گفت:‌ اگر توانایی این قشر کشف شود و استعداد آن ها پرور‌ش پیدا کند نیاز آن ها به مستمری کمتر خواهد شد. 


فولاد در ادامه افزود: افتخار این موسسه است که در جهت سربلندی ایران به اقشار آسیب پذیر کمک می کند لذا در همین راستا این موسسه 500 سری جهیزیه به معلولین استان اهدا خواهد شد که نشان دهنده حرکت هم افزایی بین نهادهای مردمی و حاکمیتی است.

 

گفتنی است؛ مراسم نمادین اهدای 500 سری جهیزیه و 100 دستگاه ویلچر (طرح مثبت حرکت ستاد اجرایی فرمان امام) به افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی عصر دوشنبه 29 آذرماه در محل مؤسسه فتح المبین (همدم) مشهد با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی و سایر مدیران استانی برگزار شد.

کد خبر 1129096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha