۲۰ هزار فعالیت توسط کانون های مساجد استان در رویداد فهما ثبت شده است

ابدالی تکلو گفت: از زمان آغاز سومین رویداد فهما، خراسان رضوی با ۱۴۵۹ کانون مشارکت کننده و با ثبت بیش از ۲۰ هزار گزارش فعالیت، در حال حاضر در رتبه پنجم کشور قرار دارد.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه سومین رویداد ملی فهما از مرداد ماه سال جاری شروع شده است و تا پایان آذر ماه ادامه دارد؛ گفت: از زمان آغاز سومین رویداد فهما، خراسان رضوی با 1459 کانون و با ثبت بیش از 15 هزار گزارش فعالیت، در حال حاضر در رتبه پنجم کشور قرار دارد.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساحد خراسان رضوی افزود: فعالیت های ثبت شده کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این رویداد ملی متعدد است؛ کانون های خراسان رضوی در رواق نور فعالیت های خوبی را ثبت کرده اند و در حوزه ثبت فعالیت های رواق کتاب و  رواق همدلی جزو استان های پیشتاز در کشور هستیم.

 

ابدالی تکلو بیان کرد: در حال حاضر رتبه پنجم کشور در اختیار ستاد کانون های فرهنگی هنری خراسان رضوی است و رتبه های مختلف برتر کشوری هم در ثبت فعالیت های متنوع متعلق به کانون های سماجد خراسان رضوی است.

 

وی با بیان ابنکه بیش از 150 کانون فرهنگی هنری ما قطعا جزء کانون های برتر و کانون هایی هستند که امتیار بالایی در سامانه بچه های مسجد دارند و فعالیت های خوب و شاخصی را کسب کرده اند؛ افزود: عملکرد برخی از شهرستان های ما مانند شهرستان گناباد ، کاشمر و خلیل آباد بسیار خوب بوده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساحد خراسان رضوی با اشاره به شرکت بیش از 30 هزار نفر در آزمون ها و مسابقات کتابخوانی و ثبت آن در سامانه بچه های مسجد؛ تصریح کرد: این مشارکت بالای افراد در آزمون ها و مسابقات به منزله عملکرد خوب کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان می باشد.

 

وی بیان کرد: سومین رویداد ملی فهما در کانون های فرهنگی هنری مساجد اتفاق افتاد و امیدواریم با پایان یافتن ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد و شروع مرحله ارزیابی خراسان رضوی جزء استان های برتر کشور معرفی شود البته هدف گذاری ما این است که پایتخت ملی فهما شویم و امیداریم به این هدف برسیم.

کد خبر 1129111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha