شب شعر مجازی «یلدای فاطمی» به میزبانی کانون کریم آل طاها شهر بن برگزار شد

شب شعر «یلدای فاطمی» با حضور شاعران برجسته چهارمحال و بختیاری به میزبانی کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن در بستر فضای مجازی برگزار شد.

«جواد نادری بنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: شب شعر یلدای فاطمی به مناسبت شب یلدا و ایام شهادت حضرت زهرا (س) با حضور شاعران برجسته چهارمحال و بختیاری توسط کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام حسین (ع) شهر بن ادامه داد: این ویژه برنامه به صورت زنده و مستقیم از پیج اینستاگرام کانون به آدرس kanoon_karimealtaha.ben@ برای مردم پخش شد.

 

وی با اشاره به حضور شاعران آیینی استان در این شب شعر گفت: شاعران استان اشعار خود را در وصف شهادت حضرت زهرا (س) و شب یلدا بیان کردند.

 

نادری بنی با اشاره به استقبال ویژه مردم استان به ویژه جوانان از برگزاری این شب شعر افزود: بیش از یکصد نفر از نقاط مختلف استان از طریق فضای مجازی بیننده شب شعر «یلدای فاطمی» به صورت زنده و مستقیم بودند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام حسین (ع) شهر بن ادامه داد: این ویژه برنامه به سرپرستی «غزل علی بیگی» عضو کانون کریم آل طاها، سایر اعضای کانون و حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن برگزار شد.

 

کد خبر 1129117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha