مرکز نیکوکاری «موج مهربانی» فعال شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: مرکز نیکوکاری موج مهربانی فعالیت خود را آغاز کرد.

«اصغر نورمحمدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: این مرکز در محله شهرک آزادگان افتتاح شد که در کنار خیریه ای که کارهای معمول سایر خیریه ها را مثل کمک به نیازمندان را دارد، روزهای سه شنبه نیز توزیع غذای گرم برای نیازمندان را انجام می دهد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان عنوان کرد: علاوه بر آن، سوئیتی به اسم سوئیت مهربانی در این مرکز تعبیه شده که مختص کسانی است که به هر دلیل دچار بحران شده و جایی برای ماندن ندارند، مثل مسافرانی که دچار حادثه شده اند می توانند رایگان در این سوئیت اقامت داشته باشند.

 

نورمحمدیان با بیان اینکه ۱۴ مرکز نیکوکاری در شهر و چهار مرکز در روستا فعال است، خاطرنشان کرد: ۱۴۰ نفر عضو ثابت این مراکز هستند که از این تعداد چهار مرکز تخصصی در زمینه اکرام ایتام، اشتغال، اصناف و خدمات دانش آموزی فعالیت دارند.

 

وی اضافه کرد: اینک هشت هزار و ۴۲ نیازمند زیر پوشش این مراکز هستند که شامل مددجویان کمیته امداد، اقشار ضعیف جامعه و افراد بدسرپرست هستند و کمک های انجام شده بیشتر در زمینه توزیع بسته های معیشتی و نقدی است.

 

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

کد خبر 1129122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha