دوره آموزشی«روایت سلیمانی» ویژه خطبا، مبلغان و راویان سراسر کشور در حال برگزاری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری اولین دوره آموزشی آشنایی با روایتگری مکتب سلیمانی با عنوان «روایت سلیمانی» ویژه خطبا، مبلغان و راویان سراسر کشور در کرمان خبر داد.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان از برگزاری اولین دوره آموزشی آشنایی با روایتگری مکتب سلیمانی با عنوان «روایت سلیمانی» ویژه خطبا، مبلغان و راویان سراسر کشور در کرمان خبر داد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه این دوره از 28 آذرماه آغاز شده و تا 9 دی ادامه دارد؛ افزود: طی این مدت در هر دو روز و نیم تقریباً، میزبان گروه های مختلف و در مجموع در کل دوره میزبان یک هزار و 200 نفر از سراسر کشور هستیم.

 

 

وی از توزیع فراخوان برای شرکت در این دوره توسط ادارات کل تبلیغات اسلامی استان ها خبر داد و بیان کرد: این دوره آموزشی به صورت کارگاهی و همایشی و با حضور اساتید مختلفی از جمله کاظمی کیاسری، ارفع، جوشقانیان، ماندگاری، راجی، ابوالحسنی و... برگزار می شود.

 

 

حقانی اظهار کرد: شرکت کنندگان در کارگاه های 25 نفره مباحث تخصصی تر را فرا می گیرند و در پایان دوره نیز چهار کتاب تألیف شده در اختیار آنان قرار داده خواهد شد تا از محتوای آن برای آموزش و روایتگری در استان خود استفاده کنند.

 

 

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مکتب شهید سلیمانی و لزوم تبیین این مکتب در جامعه، گفت: محتوای این دوره آموزشی توسط مؤسسه سیره شهدا در قم و اداره کل اعزام مبلغ سازمان تبیلغات اسلامی در تهران طراحی شده است.

 

 

این مسئول از همکاری مکتب شهید حاج قاسم، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مؤسسه وارثون در این دوره خبر داد و یکی از اهداف برگزاری را عدم بسنده کردن به خاطره گویی درباره شهید سلیمانی عنوان کرد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: این دوره قبل از شروع مراسم پیش بینی شده برای دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار می شود تا مبلغان و راویان ضمن هم افزایی محتوای مناسب هم در اختیار داشته باشند.

کد خبر 1129150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha