با هماهنگی بین دستگاهی و همراهی شهروندان سیمای شهر قابل تغییر است

شهردار دهلران گفت: باتوجه به مشکلات شهری دهلران قطعا با هماهنگی بین دستگاهی و همراهی شهروندان سیمای شهر قابل تغییر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «امین الله جام سحر» در جلسه علنی شورای شهر دهلران، اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی مطلوب و مناسب به شهروندان، مطالبات و درخواست‌های آن‌ها نیازسنجی، اولویت بندی و اجرایی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که دنبال خواهد شد تعامل بین دستگاهی برای توسعه خدمات شهری و تغییر در چهره شهر است.

 

شهردار دهلران به بودجه ۱۳ میلیاردی شهرداری در سال جاری اشاره کرد و گفت: تا کنون ۷۵ درصد این بودجه تحقق پیدا کرده است و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال بودجه تصویب شده به طور کامل تحقق پیدا کند.

 

وی  با بیان اینکه خوشبختانه طی چند روز گذشته دو ماه حقوق معوق کارگران و کارکنان شهرداری پرداخت شده است، افزود: فعال شدن پلیس ساختمان و اجرائیات در بحث سد معبر و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز به صورت جدی در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

 

جامسحر افزود: برای توسعه شهری با برنامه مطالعاتی که تهیه شده سیمای شهر در برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تغییر خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: المان شهری با مطالعه و آدب رسوم شهر دهلران در ورودی‌ها نصب خواهد شد.

 

شهردار دهلران گفت: در بحث مدیریت پسماند به دنبال ایجاد بستر مناسبی هستیم و در این راستا انتظار می‌رود شهروندان در راستای پیشبرد اهداف و توسعه خدمات شهری همچنان با تعامل سازنده و رعایت برخی نکات، به ویژه در بحث مدیریت و کاهش تولید پسماند، شهرداری را در داشتن شهری پاک، یاری کنند.

 

با بیان اینکه عملیات آسفالت‌ریزی و لکه گیری معابر به دلیل اتمام قیر متوقف شده است، افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته به دنبال تهیه قیر مورد نیاز، هستیم تا قبل از سال جدید عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهری را طبق برنامه‌ریزی اجرا کنیم.

 

وی گفت: یکی از موضوعات مهمی که به صورت جدی دنبال خواهد شد دفع آب‌های سطحی است که قطعاً در آینده نزدیک با انتخاب مشاور برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام خواهد گرفت.

 

جامسحر خاطرنشان کرد: فعال شدن کمسیون ماده ۱۰۰، بودجه ریزی سال آینده شهرداری، ساماندهی، دست فروشان، جمع آوری احشام، بحث خدمات شهری، زیباسازی شهری و استفاده بهینه از اعتبارات در راستای توسعه شهری از جمله برنامه‌های است که در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 

کد خبر 1129168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha