۹۷ بسته سفره فاطمی به خانواده های آسیب دیده از کرونا اهدا شد

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: ۹۷ بسته سفره فاطمی به مناسبت شب یلدا در شهرستان بیله سوار به خانواده های آسیب دیده از کرونا اهدا شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با شب یلدا 97 بسته سفره فاطمی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا شهرستان بیله سوار توزیع شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: البته این سفره به نیت 72 شهید حادثه عاشورا 72 بسته پیش بینی شده بود که با افزایش کمک های مردمی تعداد بسته ها نیز بیشتر شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این کمک های مومنانه شامل شیرینی، آجیل، هندوانه و سایر میوه های شب یلدا، برنج، مرغ و روغن مایع است که در اختیار این خانواده ها قرار گرفت.

 

ملکی با اشاره به اینکه خیرین قدم های بزرگی در راستای تهیه این اقلام برداشتند، افزود: شادی خانواده های نیازمند بدرقه راه این خیرین باشد که در این شب عزیز دل فرزندان آن ها را نیز شاد کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: هزینه این طرح از محل کمک های مردمی خیرین به مرکز نیکوکاری جوانان مساجد بیله سوار تامین شده و علاقمندان برای مشارکت در طرح های کمک رسانی به محرومان شهرستان بیله سوار می توانند کمک های خود را به شماره حساب 6037997950396524 واریز کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار اذعان داشت: امیدواریم با اجرای این طرح در شب یلدا سفره خانواده های نیازمند گرم و دل این عزیزان شاد شود و از همه خیرینی که در این طرح مشارکت داشتند سپاسگزارم.

 

کد خبر 1129176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha