برگزاری مراسم روضه خوانی ایام فاطمیه در کانون

آزادی بدربانی، گفت: جوانان کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم روضه خوانی و سینه زنی ایام فاطمیه شرکت کردند.

حامد آزادی بدربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با فرارسیدن ایام فاطمیه و سوگواری شهادت سرور زنان عالم، اعضای کانون  برنامه های مختلفی را در راستای گرامیداشت این ایام و بزرگداشت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی پیش بینی و برگزار می کنند.

 

 

مدیر کانون عصر ظهور کرمانشاه افزود: امروز آخرین فرصت ثبت فعالیت ها در سامانه مساجد برای شرکت در سومین رویداد فهما است و همه با جدیت در حال فعالیت هستند امیدوارم بتوانیم امتیاز خوبی را در این ویداد عظیم و معنوی بدست آوریم.

 

وی خاطر نشان کرد: این کانون به منظور ترویج حجاب و عفاف، در طول سال و مناسبت های مختلف، برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل مسابقات کتابخوانی، نقاشی و خاطره نویسی و دل نوشته با موضوع حجاب و عفاف برگزار کرده است.

 

آزادی بدربانی، تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون، فعالیت های کانون به سمت جمع آوری کمک های مردمی و مواسات با نیازمندان هدایت شد و در این راستا با همت خیرین و نهادهای انقلابی، بسته های ارزاق برای خانواده های بی سرپرست و آسیب دیده از کرونا تهیه و بین آن ها توزیع شده  و تا پایان کرونا این روند ادامه خواهد داشت.


 

مدیرکانون فرهنگی هنری عصر ظهور کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و مکبری ویژه نوجوانان و جوانان با همت چهره های قرآنی و نخبه کانون، برپایی نماز جماعت، گلباران مزار شهدا، توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان، برگزاری کلاس آموزش احکام و نماز برای جوانان، برگزاری جشن تکلیف برای دختران کانون، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ، هنری، ورزشی ، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مراسمات اعیاد و عزاداری ها همچون ماه محرم، صفر ، نیمه شعبان از مهمترین برنامه های کانون است.

 

 

کد خبر 1129191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha