جاده گرگان – یساقی بازگشایی و آتش سوزی جنگل ها مهار شدند

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از بازگشایی جاده گرگان به یساقی کردکوی و مهار آتش سوزی دو جنگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، «موسی الرضا صفری» در خصوص حوادث بامداد امروز شهر گرگان اظهارداشت: باتوجه به دستور اکید شهردار گرگان مبنی بر آماده باش بودن نیروهای شهرداری و ارائه خدمات سریع به شهروندان، نیروهای آتشنشانی شهرداری امروز این موضوع را در عمل به اثبات رسانیدند.

 

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: در پی وزش باد شدید در بامداد امروز (سه شنبه 30 آذر) در مسیر جاده گرگان به یساقی، 30 الی 40 درخت تنومند در حاشیه و داخل خیابان سقوط پیدا کردند که بلافاصله نیروهای آتشنشان به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: با نیروهای فضای سبز شهری و راهداری هماهنگی های لازم صورت گرفت و طی یک اقدام مشترک نسبت به بازگشایی معبر اقدامات لازم انجام شد.

 

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان به حادثه دوم امروز اشاره کرد و گفت: سپس گزارش آتش سوزی در جنگل های النگدره و رنگو به ما اعلام شد که بلافاصله دو گروه آتشنشانی شهرداری در هر یک از دو جنگل حاضر شدند و اقدام به اطفاء حریق کردند.

 

به گفته صفری، خوشبختانه با همکاری نیروهای بسیج، خدمات شهری و فضای سبز آتش به طور کامل مهار شده است.

 

وی در پایان گفت: از همکاری صمیمانه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان و همکارانم در سازمان آتشنشانی شهرداری کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

کد خبر 1129226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha