رانندگان حمل و نقل و راهداری در عرصه مدیریت بحران کشور پیشگام هستند

قیصربیگی با بیان اینکه رانندگان حمل و نقل و راهداری در عرصه مدیریت بحران کشور پیشگام هستند، گفت: رانندگان راهداری و حمل و نقل پازل توسعه کشور را تکمیل می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام، صبح امروز(۳۰ آذر) در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری و تجلیل از رانندگان حمل و نقل و راهداری، اظهار کرد: نقس بی بدیل مجاهدان و تلاشگران بی ادعایی که در جاده های کشور در خدمت رسانی به مردم  و حمل و نقل جاده ای در ادوار تاریخی کشور، بی بدیل است و جای تقدیر دارد.

 

« آیت قیصربیگی» ابراز کرد: از همان اوایل جنگ تحمیلی، رانندگان  حضوری مستمر در جبهه ها داشتند و برای رزمندگان اسلام در برابر تیر و ترکش و گلوله دشمنان، سنگر می ساختند و امروز در مدیریت بحران کشور، رانندگان خدمات ارزشمندی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی انجام داده اند.

 

وی بیان کرد: با حضور پرصلابت و باشکوه رانندگان است که توسعه معنا پیدا می کند، رانندگان راهداری و حمل و نقل پازل توسعه کشور را تکمیل می کنند، اگر ما در حمل و نقل و توزیع کالا مشکل داشته باشیم،  به طور قطع مفهوم توسعه معنا پیدا نمی کند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام با بیان اینکه راه توسعه هر کشور در ایجاد و فراهم کردن زیرساخت های لازم در جاده ها و راه های آن کشور است، افزود: راهداری هم راه را ایجاد و صیانت می کند و هم با آن ابزاری که را در حمل و نقل موثر است  خدمت رسانی می کند.

 

قیصربیگی با اشاره به اینکه رانندگان بی ادعا و خدمتگذار راهداری و حمل و نقل در عرصه مدیریت بحران پیشگام هستند، ابراز کرد: در سال ۹۸ با برگزاری مراسم اربعین حسینی رانندگان و راهداران نقش مهمی در حمل و نقل و خدمات رسانی به زوار داشتند، همچنین نقش مهمی در خدمات رسانی به سیل زدگان و خدمات رسانی به مناطق محروم کشور و ایجاد راه های روستایی دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: سیستم حمل و نقل می توانند توسعه سیستم اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور را رقم بزند  و باید از همه عزیزانی که در این مسیر فعالیت می کنند، تقدیرکرد و اما باید به مسائل و مشکلات این عزیزان در راستای رفع آن و برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد تا شاهد پیشرفت و رفع مسائل این عزیزان باشیم.

 

 

 

 

کد خبر 1129228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha