معرفی داوران بخش بانوان چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

۱۵ داور بخش بانوان چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  ۱۵ داور بخش بانوان چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی شدند. «ایمان صحاف» به عنوان رئیس هیئت داوران و «وجیهه شیخ فرشی» ناظر هیئت داوران هستند و «مرضیه دیانی» و «اعظم اسکندری» در رشته تجوید، «پرنیان عطابخش» و «صدیقه بارانی» در رشته لحن، «سمیه هیبتبان» و «هاله فیروزی» در رشته صوت، «فهیمه گلپایگانی» و «سیده فاطمه میرقیاسی» در رشته وقف و ابتدا، «زهرا عساکره» و «مائده ادیب زاده» در رشته حفظ، «فاطمه سادات حسینی فر» به عنوان هادی حفظ و «الهام ماندگارمهر» و «نجمه شبانی قهرودی» در رشته حفظ استقامتی، داوری این دوره از مسابقات را برعهده دارند.

 
برای هر رشته دو داور در نظر گرفته شده است و در رشته حفظ قرآن علاوه بر دو داور که سطح امتیازها را تعیین می کنند، یک داور هادی هم حضور دارد و سعی کرده ایم تا جایی که امکان دارد داوران مسابقه از بین داورانی انتخاب شوند که در طرح ساماندهی شرکت کرده و موفق به کسب رتبه شده اند.
 
یادآور می شود، چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن ویژه بانوان از ۳۰ آذرماه تا سوم دی‎ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

کد خبر 1129229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha