برگزاری ۲۰۰ میزخدمت به همت بسیج ادارات مازندران

شعبانی از برگزاری ۲۰۰ برنامه میزخدمت بسیج ادارات مازندران در سطح شهرستان های مختلف مازندران خبر داد و گفت: این میز خدمت با حضور ادارات مختلف و با هدف خدمات رسانی به مردم عملیاتی شد.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در راستای تحقق طرح "محله مهدوی" و بهره مندی مناطق محروم ، آسیب دیده و کم برخوردارمیزهای خدمت جهادی به منظور تسهیل ، تسریع و اثربخشی خدمات ادارات به مردم برگزار می شود.

 

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران افزود: از ابتدای سال تاکنون خدمات مختلفی در قالب میز خدمت در مناطق محروم مازندران توسط سازمان بسیج ادارات به مناسبت هفته دفاع مقدس، بسیج و مناسبت های مختلف برگزار و کارمندان بسیجی برای بررسی و رفع مشکلات مردم بسیج شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه های استانی مختلفی در سطح استان برگزار و در نکا، آمل و ساری برنامه محوری استانی در این راستا برگزار شد و تلاش داریم تا در پنج شنبه های هر هفته میز خدمت جهادی در نقاط مختلف استان برای خدمات دهی به مردم محروم و آسیب دیده برگزار شود.

 

شعبانی از برگزاری 200 برنامه میزخدمت بسیج ادارات مازندران در سطح شهرستان های مختلف مازندران خبر داد و گفت: این میز خدمت با حضور ادارات مختلف و با هدف خدمات رسانی به مردم عملیاتی شد.

 

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران افزود: با برگزاری این جلسات و میز خدمت، مسائل و مشکلات محلات در قرارگاه محله مهدوی مطرح و به قرارگاه شهرستانی ارائه می شود و ضمن سطح بندی نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: میز خدمت جهادی در منطقه لاریجان آمل در هفته گذشته با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد و پنجشنبه این هفته هم میز خدمت در شهرستان سوادکوه برگزار می شود.

 

شعبانی یادآور شد: تلاش داریم تا بررسی و رفع مشکلات و معضلات محلات به همت بسیج با استفاده از سیستم پیگیری مطالبات و خدمات در سه سطح بخش، ادارلت شهرستان و ادارات کل انجام و به نتیجه برسد.

کد خبر 1129257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha