کانون الغدیر شهرستان آبدانان مسابقه کتابخوانی برگزار می کند

مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان آبدانان از برگزاری دومین مسابقه کتابخوانی در سطح این شهرستان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « محسن سلمان نژاد»  در این خصوصف اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی در سال جاری به همت کانون الغدیر مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرستان آبدانان استان ایلام  برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این  مسابقه کتابخوانی از کتاب «با نور فاطمه هدایت شدم» ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می گردد، افزود: این مسابقه همزمان با ایام فاطمیه آغاز و اعضای کانون های فهما تا 10 بهمن فرصت خواهند داشت با مطالعه کتاب مذکور در این مسابقه شرکت کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان آبدانان ابراز کرد: سئوالات این مسابقه پایان دی ماه اعلام و شرکت کنندگان می توانند پاسخ سوالات به همراه مشخصات کامل خود به شماره های09186156547 و 09185940410 ارسال نمایند.

 

سلمانژاد با بیان اینکه در پایان نیز 60 عدد کارت هدیه یکصد هزار تومانی به برندگان این مسابقه کتابخوانی اهدا می شود، افزود: با توجه به نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ثواب این اقدام فرهنگی به روح بزرگ حاج قاسم سلیمانی اهدا می شود.

 

وی  تقویت فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی در بین اعضای کانون های مساجد، آشنایی با معارف اهل بیت (ع) و تقویت بنیه دینی و علمی اعضای کانون های مساجد از اهداف برگزاری این مسابقه کتابخوانی عنوان کرد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی و هنری الغدیر، به عنوان کانون تخصصی کتابخانه ای  شهرستان آبدانان در استان ایلام یکی از کانون های فعال استان ایلام که در  حوزه کتاب و کتابخوانی فعالیت های گسترده ای اجرا کرده است.

کد خبر 1129290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha