چهل‌ونهمین شماره فصلنامه «الهدی» در عراق منتشر شد

چهل‌ونهمین شماره فصلنامه «الهدی» با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در عراق و توسط مرکز مطالعات حوزوی الهدی، چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» ، چهل‌ونهمین شماره فصلنامه «الهدی» با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در عراق و توسط مرکز مطالعات حوزوی الهدی، چاپ و منتشر شد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بخش اول فصلنامه «الهدی» به گفتمان امام خامنه‌ای(دام ظله) در مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، بخش دوم به گفتمان قرآن و بخش سوم پژوهش‌های فکری پرداخته شده است.
 
در گفتمان قرآن موضوعاتی نظیر ابعاد جهانی قرآن و موضوع زبان شناسی ـ السيد رائد بهاء الدين، پژوهش‌های قرآنی معاصر ـ الدكتور الشيخ مازن حمود عبد النبي، مکتب‌های غربی در پژوهش‌های قرآنی ـ الشيخ صابر علي الرماحي و رویکردهای مکتب های معاصر در پژوهش‌های قرآنی ـ الدكتور حسن المساحي آمده است.
 
نظرات شهید محمد باقر صدر در تعارض ـ الدكتورعدنان الطائي و اصول و آرمان‌های توسعه ی میراث فکری در عراق ـ الدكتور وجدان فريق عناد نیز در بخش پژوهش‌های فکری درج شده است.
 
در این شماره از مجله الهدی بر پژوهش‌های قرآنی تمرکز بیشتری شده و میان دفاتر مراجع و حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی عراق و ... توزیع شده است.
کد خبر 1129300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha