وحدت بین تشیع و تسنن به برکت انقلاب اسلامی به معنای کامل تحقق پیدا کرده است

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت وحدت بین تشیع و تسنن به برکت انقلاب اسلامی به معنای کامل تحقق پیدا کرده است و اثرات این وحدت در داخل و بیرون از مرزهای کشور داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در نشست هم‌اندیشی اساتید و دانشگاه که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مفتح شهید وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد:: به لطف الهی و در سایه رهنمون‌های امامین انقلاب امام امت و رهبر فرزانه انقلاب قبل از انقلاب و بعد از آن در عرصه‌های مختلف شاهد اینگونه نشست‌ها و برادری‌ها بوده‌ایم.


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: وحدت بین تشیع و تسنن به برکت انقلاب اسلامی به معنای کامل تحقق پیدا کرده است و اثرات این وحدت در داخل و بیرون از مرزهای کشور داشته است.


عسکری افزود: پیروزهای مکرری که به دست آورده‌ایم و زبونی و خواری امریکای جنایت کار و اسرائیل حاصل همین وحدت ناگسستنی در بین مسلمانان است.

 

وی خاطرنشان کرد: پیروزی کامل جهان اسلام بر دشمنان و تحقق اهداف این نظام الهی در گرو حفظ و تحکیم این وحدت است.


عسکری در ادامه با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در مورد شهید دکتر مفتح، عنوان کرد: رهبر انقلاب در مورد این شهید می‌فرمایند«شهید مفتح نسبت به نسل جوان و ارتباط جوانان حوزه‌ای و دانشگاهی دغدغه‌مند بودند.»


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار کرد: این ویژگی درد امروز جامعه ما است و جامعه دانشگاهی و اندیشیمندان باید برای رفع آن چاره اندیشی کنند.


وی گفت: امروز با وجود گستردگی فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی آنچه که مایه نگرانی برای رهبری و مسئولان است توجه به نسل جوان است.


وی با بیان اینکه دغدغه همه ما باید نسل جوان و پرداختن به موضوعات مرتبط با آنان باشد، گفت: اساتید دانشگاهی و حوزی باید روی این مسئله کار کنند که آینده سازان کشور پرشورتر و با دغدغه بیشتر در همه صحنه ها حاضر باشند.


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اضافه کرد: باید با توجه به این مهم زمینه رساندن دستاوردهای انقلاب به نسل‌های آینده را فراهم سازیم.


وی با بیان اینکه اگر معتقد هستیم اسلام دین برتر است باید به گونه ای حرکت کنیم که پرچم اسلام بر قلل رفیع جهان برافراشته شود.

کد خبر 1129314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha