محتوای کتاب در جهت درک و فهم عمیق از فرمایشات رهبری است

ترقی گفت: در بیشتر مواقع تنها به نشر مطالب و زدن تیترهای خاص اکتفا می شود، سعی من بر آن بوده این مسیر را به سمت درک و فهم عمیق از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هدایت کنم چرا که این مسئله باعث جلوگیری از اختلاف نظرات می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،«حمیدرضا ترقی» امروز سه شنبه (۳۰ آذر) در آیین خوانش و معرفی کتاب «شرحی بر حدیث ولایت: فرآیند انقلاب اسلامی» که در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد مقدس برگزار شد؛ ضمن قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برای برگزاری برنامه در رابطه با هدف از نگارش کتاب بیان کرد: یکی از دغدغه های همیشگی بنده در مواجهه با فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نوع برخورد و برداشت افراد از سخنان ایشان بوده است. جلوگیری از تهدید تحریف، شیوه استفاده و تفهیم بیانات ایشان در جامعه امروز یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است. 


نویسنده کتاب «شرحی بر حدیث ولایت: فرآیند انقلاب اسلامی» افزود: در بیشتر مواقع تنها به نشر مطالب و زدن تیترهای خاص اکتفا می شود، سعی من بر آن بوده این مسیر را به سمت درک و فهم عمیق از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هدایت کنم چرا که این مسئله باعث جلوگیری از اختلاف نظرات در رابطه با برخورد با مسائل مطرح شده توسط ایشان می شود.

 

وی با بیان اینکه این کتاب با دو رویکرد توجه به ترتیب زمانی سخنرانی ها در طول سال و تولید پاراگرافهایی با تاکید ایشان از برخی واژه ها و تاریخچه آن، به نگارش درآمده است؛ گفت: توجه به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی با دید پژوهشگرانه گامی موثر در راستای لبیک گویی به «جهاد تبیین» و پاسخگویی به شبهات ایجاد شده است.


ترقی تصریح کرد: درک بنده از سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اینگونه است که سخنان ایشان بسیار هدفمند وعمیق در مسیر مسایل روز است و این نشان دهنده تسلط ایشان به موضوعات مختلف است. همچنین سعی کرده ام علاوه بر جمع بندی محتوا، راهبردهایی نیز برای عملیاتی کردن برخی از امورات بر طبق فرمایشات ایشان استخراج کنم.

 

 

یادآور می شود کتاب «شرحی بر حدیث ولایت: فرآیند انقلاب اسلامی» توسط انتشارات خادم رضا(ع) در 168 صفحه و تیراژ 5300 نسخه در سال 1383 به چاپ رسیده است.

 

کد خبر 1129325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha