رونمایی از کتاب «فرهنگ بی فرهنگی» در بهزیستی فارس

از کتاب «فرهنگ بی فرهنگی»، نوشته «مجید آشوری» که مجموعه ای از رفتارها، نگاه ها، حرف ها و باورهای نادرستی است که توان یابان یا افراد دارای معلولیت را آزار می دهد در بهزیستی فارس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (سه شنبه 30 آذر) در آئین رونمایی ازکتاب «فرهنگ بی فرهنگی»، نوشته «مجید آشوری» در بهزیستی فارس گفت: کتاب خوب، بهترین هدیه ای است که می توان به دیگران تقدیم کرد و مطالعه کتاب ‌های خوب و مفید در افزایش بینش و رشد فکری و اخلاقی افراد نقش موثری دارد.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: استاد آشوری از معدود انسان های توانمند است که هیچ چیز نتوانسته او را از هدفی که دارد جدا کند و الگوی صمیمیت پشتکار و تلاش است.

خاطر نشان می شود، کتاب «فرهنگ بی فرهنگی»، مجموعه ای از  رفتارها، نگاه ها، حرف ها و باورهای نادرستی است که توان یابان یا افراد دارای معلولیت را آزار می دهد و خواندن این کتاب دریچه ذهن خواننده را به سمت و سویی که تاکنون به آن متوجه نبوده معطوف می کند.

نقاشی ها و جملات این کتاب، بسیار آموزنده است و بدون ترحم برانگیزی و هجو هنری توجه خواننده را به عادی  سازی حضور توان یابان در جامعه جلب می کند.

«مجید آشوری»، دانش آموخته تئاتر، کارگردان، بازیگر و شاعر کودکان مولف پنج عنوان کتاب از جمله نمایش نامه «من نمیخوام بچه باشم» است.

کد خبر 1129344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha