مستند و فیلم‌نامه شهید صادق گنجی تهیه می‌شود

معاون وزیر ارشاد اسلامی در دیدار با مادر شهید صادق گنجی در برازجان گفت: برای معرفی چهره شاخص و برجسته فرهنگی این شهید در سطح ملی و بین‌المللی مستند و فیلم‌نامه تهیه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر، سید محمد هاشمی معاون وزیر ارشاد اسلامی در دیدار با مادر شهید صادق گنجی در برازجان گفت: برای معرفی چهره شاخص و برجسته فرهنگی این شهید بزرگوار که در جهت ترویج دین اسلام و روشنگری جان خود را از دست داد در سطح ملی و بین‌المللی مستند و فیلم‌نامه تهیه می‌شود.


وی بابیان اینکه شهید گنجی، شهید پرافتخار و نماد فعالیت‌های فرهنگی و بین‌المللی مجموعه وزارت ارشاد است، اظهار کرد: این ظرفیت عظیم مورد غفلت واقع‌شده و تاکنون از شخصیت بزرگ، ظرفیت فرهنگ‌ساز و سلوک شخصیتی و کاری وی استفاده خوبی نشده است.


معاون وزیر ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی جهت معرفی این شهید پرافتخار در دست‌کار است، تصریح کرد: تهیه یک مستند خوب، با قوام و بازسازی‌شده، گردآوری و تدوین یک کتاب کامل از زندگینامه و ابعاد شخصیتی شهید و همچنین تهیه یک فیلم‌نامه خوب و کامل ازجمله برنامه‌های وزارت ارشاد اسلامی برای معرفی و نشان دادن این شهید بزرگ به جوانان و نوجوانان است.


هاشمی خاطرنشان کرد: در کنار این برنامه‌های ملی و حتی بین‌المللی مانند برگزاری مسابقات قرآن بین ایران و پاکستان، برنامه‌های دیگری در حوزه شهر و استان زادگاه این شهید ازجمله فضاسازی شهری و تهیه اقلام فرهنگی نیز پیش‌بینی‌شده است.


وی در پایان بابیان اینکه هر چه از این شهید بزرگ کار فرهنگی شود کم است، اضافه کرد: این شهید بهترین تبلیغ، الگو برای کار مدیریتی و کارشناسی مجموعه وزارت ارشاد و سایر مجموعه‌های کشور است.

کد خبر 1129381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha