نمایشگاه سوغات و هدایا در شیروان گشایش یافت

مدیر صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: نمایشگاه سوغات و هدایا به مدت ۱۰ روز در محل سالن ورزشی ایثار واقع در خیابان فلسطین شهر شیروان برای بازدید عموم علاقه مندان دایر شده است.

«عبدالله گلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: این نمایشگاه دارای ۷۰ غرفه از تمام استان هاست که در آن سوغات و هدایا محلی را عرضه می کنند و تمامی قیمت ها با قیمت مناسب است.

 

مدیر صنعت، معدن و تجارت شیروان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف تولید، سرمایه گذاری، تنظیم بازار برای خدمت به مردم، حمایت از مصرف کننده، معرفی و عرضه صنایع دستی و سوغات از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر است.  

 

گلی اضافه کرد: در این نمایشگاه هنرمندان آثاری مانند البسه محلی، صنایع چوب، حصیربافی، سبدبافی و چرم دوزی خود را عرضه می کنند.

 

وی عنوان کرد: یکی از عوامل تبادل فرهنگ استان‌ها با یکدیگر برگزاری نمایشگاه‌هایی است که با پشتیبانی از ارائه‌دهندگان محصولات و سوغات سنتی هر شهر و استان و در اختیار قراردادن مکانی برای به نمایش گذاشتن این محصولات، فرهنگ ایرانی را ترویج می‌دهد.

 

وی افزود: در این نمایشگاه‌ها، علاوه بر تبادل فرهنگ استان‌ها با یکدیگر رونق اقتصادی نیز صورت می گیرد که بسیار حائز اهمیت است.

 

مدیر صنعت، معدن و تجارت شیروان اضافه کرد: شهرستان شیروان چهار هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.  

 

 

کد خبر 1129435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha