تزریق دز سوم واکسن کرونا به افراد بالای ۱۸ سال در قزوین

فیض الهی گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده است و این آمادگی در دانشگاه علوم پزشکی و واحدهای تابعه وجود دارد که افراد برای دریافت نوبت سوم واکسن مراجعه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «صفر فیض الهی» در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در قزوین بیان کرد: واکسیناسیون افراد بالای 18 سال توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده است و این آمادگی در دانشگاه علوم پزشکی و واحدهای تابعه وجود دارد که تمام افراد بالای 18 سالی که سه ماه از نوبت دوم واکسن آنها سپری شده بود برای دریافت نوبت سوم واکسن مراجعه داشته باشند.

 

مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: بدون توجه به نوع واکسنی که افراد دریافت کرده اند، تمامی افراد بالای 18 سال مشمول دریافت نوبت سوم واکسن می شوند و در این خصوص تفاوتی بین واکسن ها آسترازنکا، اسپوتنیک، بهارات، برکت، سینوفارم و غیره وجود ندارد.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاع رسانی خوبی که از سوی رسانه ها در خصوص تزریق دز سوم واکسن صورت گرفته است، استقبال خوبی را از مردم در روز گذشته برای تزریق دز سوم واکسن داشتیم و قطع یقین طی روزهای آتی این استقبال افزایش می یابد.

کد خبر 1129456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha