حماسه ۹ دی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد

حجت‌الاسلام علی ناصر، حماسه ۹ دی به دلیل حضور عاشورایی مردم در صحنه، برای تاریخ کشور ماندگار ماند و ما وظیفه داریم برای یادآوری این عظمت و حضور باشکوه، خنثی شدن توطئه‌های دشمنان دشمن و بصیرت و آگاهی مردم این روز را یادآوری کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: 9 دی سالروز بصیرت و آگاهی مردم ایران در حمایت از ولایت فقیه است.

 

حجت الاسلام علی ناصر با اشاره به تعبیر رهبری در خصوص حماسه 9 دی گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری 9 دی یوم‌الله بوده و حرکتی توام با معرفت، بصیرت و آگاهی مردم ایران زمین در این روز رقم خورد.

 

به گفته وی، مردم با آگاهی از توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی با حضور در خیابان‌ها این توطئه را که برخی‌ها تصمیم گرفته بودند نظام اسلامی را تا براندازی به پیش ببرند، را نقش برآب کردند.

 

این مسئول ادامه داد: در سنوات گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی مردم تجمعات 9 دی به صورت محدود برگزار شده است و بیشتر این برنامه‌ها در فضای مجازی و تبلیغات و فضا سازی شهری بوده است.

 

حجت الاسلام ناصر با اشاره به برگزاری مراسم 9 دی امسال زنجان در حسینیه اعظم زنجان از ساعت 10 صبح، گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام رضایی مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در هوا و فضای سپاه کشور خواهد بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از مداحی حاج مهدی رسولی در برنامه 9 دی زنجان خبرداد و گفت: اجرای سرود و ارائه بیانیه و قطعنامه پایان بخش این مراسم در زنجان است.

 

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: فضا سازی شهری و برگزاری برنامه‌های بصیرتی در فضای مجازی از طریق صدا و سیمای مرکز زنجان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت حماسه 9 دی در زنجان است.

 

وی یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی آموزش و پرورش و سپاه استان نیز موضوع جلسات خود را به ویژه در بستر شبکه شاد به حماسه 9 دی و تبیین و چرایی حضور مردم اختصاص می‌دهند.

 

این مسئول از حضور کارشناسان مختصص در رسانه‌ها و صدا و سیما خبرداد و افزود: سخنران پیش از خطبه 10 دی نیز رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: نهادهای فرهنگی نیز برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده و نسبت به فضا سازی ادارات، برگزاری جلسات توجیهی اقدام می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: به دلیل تقارن 9 دی با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت از جمله برگزاری نمایشگاه از سوی نهادهای دولتی اجرایی می‌شود.

 

کد خبر 1129459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha