تحقق رسانه تراز اسلامی شاخص فعالیت های سازمان بسیج رسانه است/ حمایت خبرگزاری شبستان البرز از جشنواره ابوذر

موسوی زاده با تقدیر از خبرگزاری شبستان استان البرز به منظور حمایت خبرگزاری شبستان از جشنواره ابوذر گفت: تحقق رسانه تراز اسلامی شاخص فعالیت های سازمان بسیج رسانه است.

« محمدرضا موسوی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره ابوذر در البرز گفت: یکی از رویکردهای جدی در جریان برپایی جشنواره ابوذر تحقق رسانه تراز اسلامی است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: جریان سازی و گفتمان با هدف رشد اندیشه و معرفت دینی در میان اصحاب رسانه با محوریت رقابت در قالب ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر به یک سنت سازی هدفمند، وسیع و فراگیر تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت استفاده از نماد رسانه ها، نهادها و خبرگزاری ها با هدف حمایت آنان از جشنواره ابوذر بیان کرد: یکی از پیش نیازهای تحقق مسجد تراز اسلامی، همراهی و هم اندیشی اصحاب رسانه با یکدیگر است؛ مقدماتی که به واسطه آن می توانند هم زمان با فعالیت رسانه نسبت به ماندگاری و اقدامات فرهنگی توجه داشته باشند.

 

وی اظهار کرد: تقویت انگاره های دینی و آرمانی در قالب ویژه برنامه جشنواره ابوذر از دیگر رویکردهای این جشنواره رسانه ای است.

 

وی با بیان اینکه خبرگزاری شبستان در استان البرز با رویکرد « دین و اندیشه» فعالیت های موثری دارد بیان کرد: خبرگزاری شبستان در استان البرز از رسانه های موثر در زمینه مسائل دینی به ویژه مسجدی است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: امروزه با بهره مندی از امکانات رسانه ای و آی تی، اینترنت و ... تقویت آموزه های ایمانی و تبادل اندیشه را بیش از همیشه فراهم کرده است.

 

مدیر خبرگزاری شبستان استان البرز با اعلام حمایت همه جانبه خبرگزاری شبستان در رابطه با برپایی جشنواره ابوذر گفت: همراه و هم گام با برپا کنندگان جشنواره ابوذر در استان البرز برای برپایی هرچه بهتر این جشنواره هستیم.

 

 

 

کد خبر 1129504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha