۵۱۸ اثر به دبیرخانه جشنواره قصه گویی خراسان شمالی رسید

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی، ۵۱۸ اثر استانی در بخش های پادکست، ملی و ۹۰ ثانیه ای به دبیرخانه استانی رسید.

«فرهاد آقابیگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، از وصول ۵۱۸ اثر به دبیرخانه جشنواره قصه گویی خبر داد و اظهارداشت: از این تعداد، هفت اثر در بخش ملی به مرحله منطقه راه پیدا کرد و بعد از برگزاری مرحله منطقه ای، یک قصه گوی نوجوان موفق به حضور در مرحله کشوری شد، در بخش پادکست نیز هشت اثر در مرحله اول و در مرحله دوم، یک پادکست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی افزود: در بخش ۹۰ ثانیه ای از مجموع ۲۱۵ قصه، ۶۴ قصه ۹۰ ثانیه ای در مرحله اول داوری پذیرفته و سه قصه نیز به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد .

 

وی گفت: آثار رسیده به دبیر خانه نسبت به سال ۹۸ دو برابر شده و سال ۹۹ جشنواره برگزار نشد.

 

وی افزود: در حوزه پویش قصه گویی نیز پارسال پنج دوره و پنج ماه برگزار شد که حدود هزار و ۴۰۰ اثر از قصه گویان به دست ما رسید و در هر دوره، از منتخبان تقدیر شد.

 

آقا بیگی گفت: امسال هم این پویش در سه ماه  برگزار شد و تا به امروز حدود ۴۰۰ اثر در این سه دوره به دستمان رسیده که با استقبال عموم روبرو شد و امیدواریم دوره سوم پویش را سال آینده برگزار کنیم.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی افزود: در پویش قصه گویی خوشبختانه ادارات استان همکاری خوبی داشته اند و پویش آخر که در حال برگزاریست با موضوع رفع خشونت علیه کودکان با همکاری معاونت امور اجتماعی دادگستری برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1129521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha