تا امروز هیچ بحثی در رابطه با گران شدن بنزین صورت نگرفته است

حسنوند در رابطه با انتشار اخباری مبنی گران شدن بنزین و حامل‌های انرژی گفت: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و کلیت مجلس، این موضوع را تکذیب می‌کند و تا امروز هم هیچ بحثی در دولت و مجلس در ارتباط با گران شدن بنزین صورت نگرفته است.

«فریدون حسنوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه طی روزهای گذشته در فضای مجازی اخباری مبنی بر گران شدن بنزین و حامل‌های انرژی منتشر شد که نگرانی مردم را در پی داشت اظهار کرد: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و کلیت مجلس، این موضوع را تکذیب می‌کند و تا امروز هم هیچ بحثی در دولت و مجلس در ارتباط با گران شدن بنزین صورت نگرفته است.

 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: برخی این موضوع را ارتباط می‌دادند به نامه‌ای که از معاون اقتصادی رئیس جمهور منتشر شده بود که موضوع آن مرتبط با افزایش قیمت بنزین یا گران شدن حامل‌های انرژی نبود بلکه آنها در منطقه قشم و کیش به دنبال این بودند که یک تغییراتی در تحویل نوع سوخت انجام شود.

 

وی اذعان کرد: کمیسیون‌ انرژی و نمایندگان مجلس با این موضوع موافقتی ندارند و هیچ بحثی در رابطه با گران شدن بنزین نشده و در آینده هم این اتفاق رخ نخواهد داد و خیال مردم از این موضوع راحت باشد.

 

کد خبر 1129523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha