کلاس آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن در کانون «منتظران نور» برگزار شد

نیکجو گفت: کلاس آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از فعالیت های جدید کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم، برگزاری دوره آموزشی صوت و لحن قرآن کریم ویژه بچه های مسجد است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: پس از اعلام فراخوان شرکت در این دوره و نام نویسی بچه های مسجد، کلاس آموزشی صوت و لحن با تدریس مربیان برجسته قرآنی برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در این دوره آموزشی حدود 20 نفر از نوجوانان مسجدی حضور دارند که توسط 2 نفر از اساتید برتر قرآنی به فراگیری این رشته می پردازند.

 

نیکجو به زمان برگزاری این کلاس ها اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس های آموزشی صوت و لحن قرآن کریم چهارشنبه های هر هفته پس از نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی به اهتمام بچه های مسجد در برگزاری برنامه ها و فعالیت های قرآنی، خاطرنشان کرد: این مهم سبب شده تا برای نزدیک شدن به قرآن کریم و تکریم این کتاب آسمانی، آموزش های تخصصی در رشته های مختلف از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار شود.

کد خبر 1129526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha