برگزاری رویداد کارآفرینی دانش آموختگان کمیته امداد در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام از برگزاری رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند با موضوع علوم و فنون کشاورزی و منابع طبیعی خبر داد.

«شبیب جعفرزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این رویداد کارآفرینی در دهه مبارک فجر با مشارکت کمیته امداد استان ایلام و  همکاری مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، پارک علم و فناوری، شتاب دهنده ایده پرداز ارغوان، اداره کل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برگزار می شود.

 

وی به محورهای این رویداد اشاره کرد و گفت: روش های نوین کشت، پرورش دام، طیور و شیلات، سامانه های هوشمند و پایش،مشاوره و اطلاع رسانی کشاورزی و منابع طبیعی،تجهیزات نوین کشاورزی و منابع طبیعی،مکانیزاسیون کشاورزی و منابع طبیعی، امنیت غذایی و توسعه پایدار کشاورزی و منابع طبیعی و بهره وری و مدیریت بهینه منابع و نهاده ها از مهم ترین محورهای این رویداد هستند.

 

جعفرزاده با عنوان اینکه جامعه هدف شرکت کننده در این رویداد مددجویان دانش آموخته کمیته امداد هستند، تصریح کرد: به 3 تیم برگزیده در این رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند جوایز نقدی ارزنده ای اهداء خواهد شد.

 

وی ابراز کرد: همچنین ایده هایی که قابلیت تجاری سازی داشته باشند از حمایت های مادی و معنوی کمیته امداد و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی بهره مند خواهند شد.

کد خبر 1129595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha