مدرسه تیراندازی با کمان راه‌اندازی خواهد شد

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: بزودی مدرسه تیراندازی با کمان با همکاری این هئیت و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «بهنام کمالی» امروز (1 دی ماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان گفت: هیئت تیراندازی با کمان استان پس از چندین سال وقفه که منجر به مشکلات برای ورزشکاران این رشته شده بود از سال 1399 مجددا راه اندازی و در حدود یک سال اخیر توانسته ایم با قوت و قدرت زیاد بتوانیم حضور چشمگیر در رقابت های کشوری با حضور ورزشکاران مستعد استان باشیم.

 

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل تصریح کرد: هیئت های شهرستان ها این رشته نیز هم اکنون با حضور ورزشکاران مستعد در حال فعالیت هستند اما به دلیل مشکلات مالی در تامین نیازهای این رشته ورزشی و بیماری کرونا با محدودیت های مواجه هستیم.

 

وی اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ این هئیت توانستیم در مسابقات لیگ کشوری تیم کمانداران استان حضور فعال داشته باشد اما به دلیل کمبود امکانات و تامین تجهیزات رتبه و جایگاه بالا را نتوانسته ایم کسب کنیم.

 

کمالی ادامه داد: ورزشکاران بسیار مستعدی در استان وجود دارد اما در دلیل عدم تامین تجهیزات این رشته ورزشی که نیازمند هزینه کلان است و موجب دلسردی خانواده ها برای حمایت از ورزشکاران جوان می شود.

 

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان افزود: هم اکنون بیش از 100 ورزشکار در رشته تیراندازی با کمان به صورت ادواری تمرین می کنند که 10 کماندار مربوط به رشته کامپوند است

 

کمالی تاکید کرد: طبق تفاهم نامه ای که اخیر به امضا این هیئت و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل منعقد شد مدرسه تیراندازی با کمان برای پرورش استعدادهای این رشته ورزشی بزودی راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 1129681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha