یادواره شهدای روستای نامنیک و بزرگداشت سید الشهدای مقاومت برگزار می شود

وزيري از برگزاري يادواره شهداي روستاي نامنيک و سيد الشهداي مقاومت سردار شهيد حاج قاسم سليماني با مشارکت کانون فرهنگي هنري شقايق خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ «مجید وزیری» با اشاره به ضرورت گرامیداشت یاد و نام شهدا، بیان کرد: به منظور پاسداشت خون و رشادت های شهدای گرانقدر روستای نامینک و همچنین بزرگداشت سردار رشید مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی مراسم یادواره شهدا در روستای نامینک برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق نامنیک بر ضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تاکید کرد وادامه داد: برای اینکه حرمت شهداء حفظ شود باید در حرف و عمل از آنها الگو بگیریم و در مسیر اهداف انقلاب حرکت کنیم.

 

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهداء از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که شجاعت‌هایی ایثارگران را زنده می‌کند و فرهنگ آن را به نسل جدید نیز منتقل می‌سازد.

 

وزيري با اشاره به برگزاري يادواره شهداي روستاي نامنيک و سيد الشهداي مقاومت سردار شهيد حاج قاسم سليماني با مشارکت کانون فرهنگي هنري شقايق افزود: این مراسم در روز چهارشنبه اول دی ماه و در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد صاجب الزمان(عج) روستای نامنیک برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق نامنیک با بیان اینکه نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد، افزود: کانون فرهنگی هنری شقایق نامنیک، سپاه ناحیه میامی، حوزه مقاومت مقداد کالپوش، پایگاه مقاومت حضرت رسول(ص) دهیاری و شورای روستای نامنیک، هیئت امناء مساجد و خانواده معظم شهدا از برگزار کنندگان این مراسم هستند.

کد خبر 1129687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha