شرایط ارتقای کیفیت سرویس‌های دیتای تجاری در استان فراهم است

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: شرایط ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی اختصاصی به منظور ارتقای کیفیت و سرعت سرویس‌های دیتای تجاری ویژه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی فراهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در سمینار آموزشی تحت عنوان "تانومای فیبر تجاری" گفت: شرایط ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی اختصاصی به منظور ارتقای کیفیت و سرعت سرویس‌های دیتای تجاری ویژه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی فراهم است.

 

وی  در این سمینار که مدیران و مسولین حوزه IT ادارات استان حضور داشتند ضمن تشریح سرویس تانومای فیبر تجاری اظهارداشت: برقراری ارتباط پایدار در بستری امن و مطمئن، ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت بالاتر، پهنای باند اینترنتی و تعداد خطوط تلفن دلخواه، قابلیت استفاده از سرویس‌های دیتای متنوع، کاهش و یا حذف کامل نویزهای خطوط، کاهش هزینه‌ها برای بهره‌مندی در ساختمان‌های اداری و ... از جمله مزایای این سرویس مخابراتی است.

 

وی خاطر نشان ساخت: در واقع تانوما سرویس FTTB/H به معنای "فیبرنوری تا ساختمان و یا خانه" است که به ‌جای کابل‌های مسی از فیبر نوری برای انتقال اطلاعات استفاده می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ایجاد زیرساختهای لازم و ارائه سرویس های دیتای تجاری در حال حاضر با تخفیف ویژه برای ادارات و نهادها دولتی اجرا خواهد شد، افزود: استفاده از فرصت بوجود آمده به واسطه این سرویس مخابراتی ، موجب سرعت بخشی در انجام کارهای اداری به میزان قابل توجه ایی خواهد شد.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه در راستای ارائه و ایجاد زیرساختهای این سرویس در استان اقدامات چشمگیری صورت گرفته است، یادآور شد: منطقه کردستان در اجرایی نمودن اهداف این سرویس به عنوان استان پیشرو  موفق عمل نموده است.

 

حکمت به میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در حوزه‌های ارتباطی اشاره داشت و گفت: طی یک سال اخیر 197 میلیارد تومان برای این حوزه صرف شده است.

 

وی همچنین اعلام کرد: ظرفیت core شبکه دیتای استان در یک‌سال گذشته به مقدار 40 برابر افزایش یافته است. 

 

در ادامه این سمینار مدیر شبکه دیتای مخابرات منطقه کردستان به صورت پاورپوینت مزایا و چگونگی بهره‌مندی از تانومای فیبر تجاری را برای شرکت کنندگان در این سمینار تشریح کرد.

مدیرتجاری مخابرات منطقه کردستان نیز، چگونگی و مراحل ثبت نام جهت استفاده ادارات و نهادهای دولتی از سرویس تانوما را بیان کرد.

کد خبر 1129692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha