پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌های خوزستان رونمایی شد

پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌های استان خوزستان ظهر امروز (چهارشنبه ۱ دی) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج رسانه استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد جوروند» ظهر امروز (چهارشنبه ۱ دی) در نشست خبری و آئین رونمایی از پنجمین جشنواره رسانه‌های خوزستان اظهار کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و بسیج رسانه خوزستان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان و آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی از جمله اهداف این جشنواره است.

 

وی با بیان اینکه هدف ما از برگزاری چنین جشنواره‌هایی این است که رسانه‌ها به سمت و سویی سوق پیدا کنند که خود تولیدکننده محتوا باشند و از مطالب کپی پرهیز شود اضافه کرد: خوشبختانه رسانه‌های خوزستان خلاقیت‌ بسیاری در تولید محتوا دارند 

 

جوروند با اشاره به اینکه موضوعات و سوژه‌های ناب و ارزشمندی در خوزستان وجود دارد به ویژه در حوزه دفاع مقدس که رسانه‌ها باید روی این موضوعات کار کنند ادامه داد: نسل حاضر در جنگ را چند سال دیگر نخواهیم داشت و بسیاری از پدران و مادران شهدا در میان ما نیستند که رسانه‌ها باید از فرصت باقی‌مانده نهایت استفاده را در جهت ثبت و ضبط خاطرات آنها و معرفی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به کار گیرند.

 

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌های خوزستان در بخش‌های سرمقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه‌آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه و گزارش برگزار می‌شود اضافه کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۹ تا ۲۵ دی ۱۴۰۰ مطبوعات مکتوب استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و صفحات و ضمیمه‌های استانی نشریات سراسری منتشر شده باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یاد آور شد: آثار جشنواره صرفا از طریق آدرس سایت PERESSFESTIVAL.IR پذیرش می‌شود و هر متقاضی می‌تواند تنها در دو بخش و در هر بخش سه اثر را ارائه دهد.

 

کد خبر 1129702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha