اصحاب رسانه افکار عمومی را از جنگ شناختی آگاه کنند

بهمئی گفت: امروز جنگ شناختی است و باید بتوانیم به عنوان اصحاب رسانه موضوعات را به درستی عملیاتی و تبیین کنیم و بهترین آگاهی و اطلاع‌رسانی را در سطح جامعه به مردم برسانیم تا افکار عمومی از این جنگ آگاه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سجاد بهمئی» ظهر امروز (چهارشنبه ۱ دی) در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌های استان خوزستان اظهار کرد: ما در بحث رسانه سعی کردیم برنامه‌های متنوعی اجرا کنیم و تا جایی که امکان بود و با توجه به شیوع کرونا یک سری برنامه‌ها داشتیم ولی کار کردن برای اصحاب رسانه باید بیشتر از این موضوعات باشد.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان با بیان اینکه دی ماه ایام پرکار و پر از مناسبتی است افزود: ۹دی روز بصیرت، ۱۳ دی شهادت سردار سلیمانی و بعد از آن شهادت حضرت فاطمه (س) را پیش رو داریم که برنامه‌های متنوعی متناسب با این ایام در نظر گرفته‌ شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در بحث جشنواره‌ها خوشبختانه توانستیم تجریبات مختلفی را به دست بیاوریم و چند جشنواره هم برگزار شد تصریح کرد: اختتامیه ششمین جشنواره استانی ابوذر در همین ماه برگزار می‌شود و برگزیدگان برای جشنواره ملی معرفی می‌شوند.

 

بهمئی با بیان اینکه ۵۲۶ اثر به جشنواره ابوذر ارسال شده و آثار در حال حاضر در مرحله داوری است اضافه کرد: روز (شنبه ۴ دی) نشست خبری در این خصوص برگزار و برگزیدگان را اعلام می‌کنیم و در ۸ دی نیز آیین تجلیل از برگزیدگان برگزار می‌شود.

 

وی همچنین از برگزاری مسابقه شب خاطره از فرودگاه تا فرودگاه در استان اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه تحت عنوان از فرودگاه تا فرودگاه برای اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان استان برنامه‌ریزی شده که با همکاری اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان خوزستان برگزار می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیح رسانه خوزستان ابراز کرد: اصحاب رسانه می‌توانند تصاویر و خاطرات خود را در روز تشییع سردار سلیمانی، از زمانی که شهید سلیمانی از عراق وارد خوزستان و سپس تشییع تا زمانی که خارج شدند را برای ما ارسال کنند و ۱۴ دی اختتامیه جشنواره را برگزار و از شرکت‌کنندگان با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل می‌شود.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌های خوزستان اذعان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره‌ تبادل اطلاعات و تجربیات به سمت رشد و توسعه رسانه‌های استان است؛ در حوزه رسانه اخبار کپی زیاد شده و ما باید با برگزاری این جشنواره‌ها به سمت تولیدات رسانه‌ای باشیم.

 

بهمئی خاطر نشان کرد: امروز در یک جنگ نرم قرار داریم و اخبار و اطلاعات بسیاری در فضای رسانه وجود دارد که رسانه‌ها باید بتوانند خیلی قوی و با قدرت در زمین دشمن بازی کنند تا موفق شویم.

 

وی یاد آور شد: امروز جنگ شناختی است و باید بتوانیم به عنوان اصحاب رسانه موضوعات را به درستی عملیاتی و تبیین کنیم و بهترین آگاهی و اطلاع‌رسانی را در سطح جامعه به مردم برسانیم تا افکار عمومی از این جنگ آگاه شوند.

 

کد خبر 1129756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha