مراسم بزرگداشت شهدای هویزه برگزار می‌شود

نجاتی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هویزه خبر داد و گفت: این مراسم ۱۶ دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت شهید علم‌الهدی و شهدای کربلای هویزه با حضور خانواده‌های شهدا در محل مزار این شهدا برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی‏» ظهر امروز (چهارشنبه ۱ دی) در پایان نشست ستاد هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هویزه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه به مناسبت ۱۶ دی سالروز شهادت شهدای کربلای هویزه، شهید علم‌الهدی و دانشجویان شهیدی تشکیل شد که در همان روزهای اول حمله ددمنشانه دشمن بعثی به کشور به دفاع از خاک کشور پرداختند.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: جوانان غیرتمند از سراسر کشور که غالبا دانشجو و طلبه بودند با حضور در شهر هویزه که در شرایط سختی قرار گرفته بود، از سراسر کشور آمدند و در رویارویی با دشمن غریبانه‌ای به شهادت رسیدند.

 

وی اضافه کرد: اینکه این جوانان از همه استان‌های کشور بودند و نشان‌دهنده آن است که تنها خوزستان نبود که در مقابل دشمن ایستاد بلکه همه کشور به دفاع پرداختند و این نشانگر همبستگی است که میان جامعه و به ویژه جوانان وجود داشت.

 

نجاتی با اشاره به نشست بزرگداشت شهدای هویزه عنوان کرد: در این جلسه تمام دستگاه‌های فرهنگی و خدماتی حضور پیدا کردند و مقرر شد برنامه باشکوهی در ۱۶ دی‌ماه در محل مزار این شهدا در هویزه برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه همچنین خانواده‌های شهدای هویزه نیز همانند هر سال در این مراسم حضور پیدا می‌کنند ادامه داد: این مراسم در ۲ سال گذشته به دلیل ویروس کرونا به صورت محدود برگزار شد ولی امسال برنامه‌ریز‌های لازم جهت برگزاری این یادواره برای ۱۶ دی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شده است.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان یاد آور شد: البته تا زمان برگزاری مراسم اگر ستاد ملی کرونا محدودیت‌هایی را ایجاد کرد تابع مصوبات ستاد عمل می‌کنیم ولی در حال حاضر هماهنگی‌ها برای شرایط عادی صورت گرفته و آمادگی کامل جهت برگزاری یادواره وجود دارد.

 

کد خبر 1129761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha