از توزیع غذای گرم تا برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس گفت: به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) بحث توزیع غذای گرم، مسابقه کتابخوانی «سیره فاطمی»، اجرای سرود فاطمی و دیدار و تجلیل از مادران شهدا در دستور این کانون قرار دارد.

«یوسف بخشایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس به مناسبت فرارسیدن دهه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اقدام به نصب پرچم های عزا در محلات و مسجد روستا کرده است.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در ادامه بیان کرد: در دهه اول فاطمیه مراسم عزاداری به مدت پنج شب توسط کانون برگزار شد و در این راستا 300 پُرس غذای گرم به صورت بیرون بر بین عزاداران فاطمی توزیع شد.

 

وی ادامه داد: برای دهه دوم فاطمیه نیز کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در نظر دارد تا مراسم عزاداری به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به مدت پنج شب برگزار کند و در این ایام نیز توزیع غذای گرم بین عزاداران در دستور کار قرار دارد.

 

بخشایی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «سیره فاطمی» توسط کانون به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود، افزود: گروه های سنی 10 تا 25 سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند و به برگزیدگان در روز ولادت حضرت زهرا(س) جوایزی اهدا خواهد شد.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس به دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: در این ایام برگزاری مسابقه سرود فاطمی و دیدار و تجلیل از مادران شهدا توسط کانون اجرا می شود.

 

 

کد خبر 1129765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha