برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و اجرای رویداد فرهنگی مذهبی «حدیث باران» در بندرانزلی

سمیعی از اجرای رویداد فرهنگی مذهبی «حدیث باران» در بندرانزلی خبر داد و گفت: شهرداری انزلی به مناسبت ایام فاطمیه اولین جشنواره «حدیث باران» را در سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار می کند.

«جواد سمیعی» امروز (پنجشنبه،2 دی ) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی اظهار داشت: رویداد و تئاتر فرهنگی «حدیث باران» جهت ترویج آئین‌های دینی و مذهبی، مقاومت، مدافعین حرم، سربازان وطن، ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس برگزار می‌‌شود.

 

مدیر امور بین الملل و روابط عمومی شهرداری انزلی همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب، صنایع دستی و آثار هنری خبر داد و افزود: این نمایشگاه متشکل از 30 غرفه در محوطه شهرداری برپا شده است و به مدت 15 روز تا سالروز شهادت سردار سلیمانی به همت شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندرانزلی اجرا می‌شود.

 

وی تصریح کرد: شهرداری علاوه بر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تلاش دارد از هنرمندان صنایع دستی و مشاغل خانگی حمایت کند و به همین منظور غرفه‌های نمایشگاهی را رایگان در اختیار شرکت کنندگان در این نمایشگاه قرار داده است.

 

شهرداری انزلی همچنین اقدام به برگزاری طرح یلدای فاطمی با تمرکز بر روی خوراک محلی، سنتی و آیینی کرد و در این مراسم مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شب چله را به‌صورت عمومی دورهم برگزار کردند.

 

 

   

 

کد خبر 1129801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha