امسال بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای  مددجویان و غیر مددجویان فراهم می شود

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه کمیته امداد استان مازندارن در کارگروه های اشتغال پیشتاز بوده و سیاست راهبردی این نهاد توانمندسازی است، گفت: بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان و غیر مددجویان فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲دی) در جلسه انتخاب هیات موسس و هیات امنای مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کار آفرین اظهار کرد:امسال ۴۴۰میلیارد تومان اعتبار اشتغال به مازندران اختصاص یافت. 

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است و ۸۰ هزار خانوار در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدمات بهره‌مند هستند، اذعان کرد: امسال بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای  مددجویان و غیر مددجویان فراهم می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه به پرداخت مستمری مددجویان اشاره کرد و گفت:مستمری یک نفره ۳۵۰ هزار تومان،دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزارتومان چهار نفره ۹۰۰هزار تومان و پنج نفره و پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان پرداخت می شود.

 

وی بیان کرد: کمیته امداد پیگیر شناسایی، جمع آوری اطلاعات و  آموزش خانواده های تحت حمایت است و با همدلی و وفاق بهترین خدمات به مددجویان ارائه می شود و می توانیم فرصت شغلی برای آنها ایجاد کنیم.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: از سال گذشته تاکنون  پیگیر ایجاد مجمع خیرین اشتغال بودیم و در تلاشیم تا با کمک خیران اشتغال زودبازده راه اندازی شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح امداد هوشمند افزود: این طرح با هدف تسریع  و بهبود فرآیند خدمت رسانی به مددجویان انجام می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: با هدف تسریع پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار مازندران ،بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان انجام شده است و ۴۰۰هزار مشترک صدقات  با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه می توانند به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کنند.

 

وی گفت: سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرسhttp://pishnahadat.emdad.ir راه اندازی و آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

 


حجت‌الاسلام عالیشاه خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت استان و کمک خیران و مردم نوعدوست در راستای خدمت رسانی مطلوب به مددجویان و نیازمندان استفاده کنیم و به صورت جهادی و انقلابی گام برداریم.

کد خبر 1129862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha