خسارت ۵۰۰ میلیون تومانی وزش شدید باد گرم به مدارس آستارا

موسوی از خسارت ۵۰۰ میلیون تومانی وزش باد گرم شدید اخیر به مدارس شهرستان آستارا خبر داد.

« سید سجاد موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهار کرد: در اثر وزش باد گرم شدید طی روزهای گذشته بالغ‌ بر 500 میلیون تومان خسارت به زیرساخت‌های فیزیکی و گرمایشی اماکن آموزشی بندر آستارا وارد شد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه در پی وزش باد گرم شدید  20 واحد آموزشی در مناطق شهری و روستایی شهرستان آسیب دیدند، افزود: تخریب حصار، سربندی، تابلو، درب ورودی، شکسته شدن شیشه و کنده شدن درخت از عمده خسارت‌های وارده به واحد‌های آموزشی بود.

 

وی با اشاره به اینکه آن تعداد از مدارسی که بیمه هستند می‌توانند نسبت به جبران خسارت‌های وارده اقدام کنند، تصریح کرد: واحد‌های آموزشی خسارت‌دیده برای استفاده از مزایای بیمه اماکن آموزشی با در دست داشتن درخواست، فاکتور برآورد هزینه‌ها و دیگر مستندات می‌توانند به واحد تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش مراجعه کنند.

 

موسوی با بیان اینکه در جهت مدیریت بحران ناشی از وزش باد گرم شدید کمیته‌ای در محل آموزش و پرورش تشکیل و نکات مهم به مدارس ابلاغ شد، گفت: اعضای کمیته روز گذشته نسبت به بازدید میدانی از وضعیت فیزیکی مدارس و رفع  مشکلات احتمالی و خطرات جزئی اقدام کردند.

 

موسوی با اشاره به اینکه بخشنامه بیمه اماکن آموزشی نیز به مدارس ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس در سریعترین زمان ممکن با مراجعه به نمایندگی بیمه معلم نسبت به بیمه نمودن اماكن آموزشی تحت‌مدیریت خود اقدام کرده و پس از اخذ بیمه‌نامه جدید، یك نسخه از كپی آن را به واحد تعاون و امور رفاهی این مدیریت تحویل دهند. 

کد خبر 1129911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha