مشکلات ایثارگران در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بررسی می شود

به گفته قاضی زاده هاشمی، شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در  کشور به ریاست رئیس جمهور و در استان ها به ریاست استانداران با هدف بررسی مسائل و موضوعات ایثارگران تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر یکروزه به استان زنجان و در دیدار با امام جمعه زنجان اظهار کرد: برخی از استان ها آثار معنوی قابل توجهی بر مردم دارند و در این بین استان زنجان با عزاداری ها خود آثار معنوی برجای می گذارد.

 


امیر حسین قاضی زاده هاشمی هدف خود از سفر به زنجان دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر و رسیدگی به مشکلات این قشر خواند و گفت: پس از سفر ریاست جمهوری به زنجان و اطلاع از مشکلات مربوط به پرونده روغن نباتی جهان، ایشان بنده را ملکف کردند تا با حضور در این استان موضوع را مورد بررسی قرار دهم.

 


وی با اشاره به اینکه دیدار با ایثارگران در راستای نهضت گفتگو با ایثارگران از دیکر اهداف سفر یکروزه بنده به زنجان خواهد بود، یادآور شد: شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شاهد در  کشور به ریاست رئیس جمهور و در استان ها به ریاست استانداران با هدف بررسی مسائل و موضوعات ایثارگران تشکیل شده است.

 


به گفته قاضی زاده هاشمی در این سفر جلسه ای نیز با مدیران استان زنجان پیرامون موضوعات ایثارگران خواهیم داشت.

 


امام جمعه زنجان در سخنانی با اشاره به اینکه زنجان دیار غواصان دریادل است،  گفت: از این استان رزمندگان بسیاری در جبهه های حق علیه باطل  حضور داشتند و با رشادت از خاک این کشور محافظت و به فیض شهادت رسیدند.

 


آیت الله علی خاتمی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: پیامبر فرمودند: اگر قرار باشد زیبایی نمود و تشخص پیدا کند آن را می توان در حضرت فاطمه زهرا(س) یافت و امیداوریم ایشان الگوی همه ما بالاخص دختران و زنان جامعه ما باشد.

کد خبر 1129913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha