توجه ویژه به اشتغال در استان لرستان ضروری است

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه تحول همراه با جهش نیاز ضروری این استان است، گفت: در اجرای پروژه ها باید اشتغالزایی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» امروز(2 دی) در جلسه شورای اداری استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: امروز مردم استان لرستان از بیکاری و نبود فرصت اشغال رنج می برند.

 

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای رفع دغدغه مردم، افزود: رفع مشکل بیکاری در استان لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان  با اشاره به وجود پتانسیل های خدادادی در استان لرستان، خاطرنشان کرد: بهره برداری صحیح از این ظرفیت ها و پتانسیل ها برای رفع مشکلات مردم ضروری است.

 

وی با بیان اینکه افق برای لرستان روشن است، خاطرنشان کرد: داشته های موجود در استان لرستان، بیش از کاستی ها است که  عزم و اراده صحیح برای بهره برداری از این ظرفیت ها، می تواند تحول آفرین و گام مهمی برای توسعه و پیشرفت استان لرستان باشد.

 

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت افزایش حق آبه استان لرستان ادامه داد: اجرای مصوبات سفر استانی هیات دولت، سدهای در دست مطالعه، شبکه های آبیاری برای دشت های وسیع لرستان بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه راکد استان را به رونق خواهد انداخت.

 

وی با بیان اینکه خدمتگزاران باید ایمان و تقوا داشته باشند، افزود:  میان این دو خصلت خدمت گزاران با گشایش و پیشرفت در رفعه مشکلات مردم رابطه مستقیم وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد اذعان داشت: اگر به دنبال نعمت های پایدار پروردگار هستیم باید ایمان و تقوا را با برنامه ریزی در جامعه نهادینه کنیم تا برکات پایدار الهی بر کشور ما نازل شود چراکه نیاز جامعه امروز همین است.

 

وی ادامه داد: جامعه ای که در آن خدمتگزاران متعهد از دانایی و توانایی لازم برخوردار باشند و بر شیوه اداره کشور با مدیریت جهادی اقدام کنند شامل برکات الهی می شود.

 

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: در شورای اداری شان و منزلتی جز خدمت به مردم وجود ندارد و هرکس از خدمتگزاری بیشتری بهره مند بود از شرافت و کرامت بالاتری برخوردار است چون آنچه باقی می ماند سود رساندن به جامعه است.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در ادامه این مراسم با تجلیل از خدمان مدیرکل سابق اطلاعات استان لرستان، افزود: پیشینه روشن مدیرکل سابق اطلاعات لرستان و تلاش در راستای حفظ امنیت در داخل و خارج کشور باعث افتخاراست.

 

وی ادامه داد: این در حالی است که ماه های گذشته در استان های همجوار رویدادهای تلخی داشتیم اما با دلبستگی مردم لرستان به امامت و ولایت در سایه تدابیر سربازان گمنام امام زمان (عج) با وجود شرایط سخت تر، امنیت میسر شده است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به ولایت مداری مردم لرستان و پایبندی این مردم به آرمان های انقلاب، خاطرنشان کرد: زورگویان عالم و مستکبران همانقدر که برای تقابل با ایران به صورت آشکار برنامه ریزی می کنند چندین برابر توطئه مخفیانه برای تخریب انقلاب اسلامی دارند اما نیروهای اطلاعاتی و امنیتی آرامش و امنیت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم به ارمغان آورده اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان: مردم لرستان آرمان و ارزش های دینی و اسلامی را می شناسند و به آنها علاقه مند هستند، در راه حفظ و بقای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی محکم ایستاده و ۶ هزار و ۳۰۰ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند.

 

گفتنی است، در این مراسم با تقدیر از زحمات مدیرکل قبلی اطلاعات لرستان، مدیر کل جدید معارفه و منصوب شد.

کد خبر 1129947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha