اجرای ۶ عنوان برنامه در هفته مقاومت

محبوبه جبالبارزی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته مقاومت ۶ عنوان برنامه در نظر گرفته شده که با مشارکت بچه های مسجد عضو کانون اجرا می شوند.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته مقاومت ۶ عنوان برنامه در نظر گرفته شده که با مشارکت بچه های مسجد عضو کانون اجرا می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: در همین راستا فضای داخلی و بیرونی مسجد مزین به تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت شد.

وی بیان کرد: به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش، طرح ۱۱۴ ختم قرآن کریم اجرا می شود و ۱۱۴ بار نیز حدیث شریف کساء قرائت شده و ثواب آنها تقدیم به روح پاک این شهیدان می شود.

جبالبارزی ابراز کرد: برگزاری مراسم عزاداری و یادبود شهید سلیمانی هم زمان با شهادت ایشان، یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این ایام است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: همچنین به همت بچه های مسجد، کلیپ و عکس نوشت هایی با هدف ترویج مکتب حاج قاسم تهیه و تولید شده که در فضای مجازی منتشر می شوند.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی را بخشی از برنامه های بزرگداشت هفته مقاومت برشمرد و اظهار کرد: مسابقه سرباز ولایت در این ایام برگزار می‌شود و بر همین اساس جکیده ای از زندگی سردار دلها در قالب بروشور تهیه شده که در اختیار علاقمندان به شرکت در این مسابقه قرار داده می شود تا پایان آن را بنویسند.

جبالبارزی اضافه کرد: شرکت کنندگان مسابقه سرباز ولایت باید احساسات خود را در لحظه شنیدن خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برای ما بنویسند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: مسابقه دل نوشته قاسم هنوز زنده است، یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته مقاومت است.

وی یادآور شد: در این مسابقه، شرکت کنندگان علاوه بر بیان احساسات خود در مورد شهید سلیمانی، باید بنویسند که چگونه می توان رهرو این شهید بود و یاد و خاطره اش را زنده نگه داشت.

جبالبارزی در خاتمه گفت: علاوه بر این نیز تعدادی بسته خیرات تهیه شده که به نیابت از سردار دلها در بین خانواده های نیازمندان توزیع می شود.

کد خبر 1129974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha