برگزاری کلاس تربیتی قرآن ویژه دختران کانون انصار الزهرا(س)

اصغری از برگزاری کلاس تربیتی قرآن ویژه دختران کانون انصار الزهرا(س) همزمان با ایام فاطمیه در مسجد امام رضا(ع) خبر داد.

«راضیه اصغری» ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به برنامه های کانون فرهنگی هنری انصار الزهرا(س) اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: برگزاری کلاس تربیتی قرآن دختران از جمله این برنامه ها است.

 

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری انصار الزهرا(سلام الله علیها) با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این دوره تربیتی از آموزش های خانم قادری از مربیان قرآنی استان بهره مند می شوند، ادامه داد: این دوره آموزشی، تربیتی ویژه گروه سنی نوجوانان است و خوشبختانه با حضور و استقبال خوب از سوی این عزیزان برگزار شده است.

 

وی هدف از برگزاری این دوره تربیتی را علاوه بر تقویت روان خوانی و قواعد قرآن، ترویج فرهنگ فاطمی و عفاف و حجاب دانست و بیان کرد: ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر دختران جوان با سیره و منش این بانوی بزرگ اسلام است.

اصغری اضافه کرد: این دوره تربیتی پنج شنبه هر هفته برگزار می شود و بعد از برگزاری کلاس دختران جوان در نماز جماعت ظهر و عصر نیز شرکت می کنند.

 

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری انصار الزهرا(س) اضافه کرد: امید است این دوره های آموزشی و تربیتی راهی موثر در راستای آشنایی هر چه بیشتر دختران با فرهنگ فاطمی، عفاف و حجاب و خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان باشد.

کد خبر 1129986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha