مجوز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان زیرکوه صادر شد

موسوی میرزایی با اشاره به اینکه شرایط بیمارستان زیرکوه در شان مردم نیست، گفت: مجوز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان زیرکوه صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عصر امروز (2 دی) با حضور در شهرستان زیرکوه از بیمارستان کوثر شهر حاجی‌آباد و همچنین دارالشفای حضرت آمنه مسجد فاطمه الزهرا (س) بازدید کرد.



«سیدمحمد موسوی میرزایی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این بازدید اظهار داشت: شرایط بیمارستان زیرکوه در شأن مردم نیست و به عنوان یک مسئول خجالت می کشیم که نتوانستیم حداقل ها را برای مردم مهیا کنیم.


وی با بیان اينكه مجوز بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان زیرکوه صادر شده است، افزود: اما فرآیند ساخت بیمارستان یک فرآیند زمان‌بر است و مسیر خاص خود را باید طی کند اما تلاش خواهیم کرد تا بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان زیرکوه هرچه سریع تر ساخته شود.


موسوی میرزایی با اشاره به اینکه سازه ای با زیربنای حدود ۷۰۰ متر در بیمارستان فعلی حاجی آباد در حال ساخت است، ادامه داد: این بیمارستان نیاز به نقل و انتقالات قانونی دارد که تلاش خواهیم کرد تا این نقل و انتقالات سریع تر به سرانجام برسد که بتوانیم حداقل به عنوان یک مسکن کوتاه مدت این فضای ۷۰۰ متر را به بیمارستان زیرکوه اضافه کنیم.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از خیرین عزیزی که این بنای زیبا را آماده کرده‌اند و از ظرفیت گروه‌های جهادی پزشکی استفاده می‌کنند نهایت تقدیر و تشکر را داریم و زحمات همکاران ما در گروه جهادی پزشکان که از تهران و مرکز استان در این مرکز خیریه به مردم محروم شهرستان زیرکوه خدمات دوستانه انجام می‌دهند قابل تقدیر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با حضور در جمع پزشکان گروه جهادی خیریه مستقر در دارالشفای حضرت آمنه، ضمن عرض خداقوت، از تلاش‌های این عزیزان در راه خدمت رسانی به مردم محروم زیرکوه تقدیر کرد.
 

 

 

کد خبر 1130039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha