تبعیض مردم را می رنجاند

حجت الاسلام محمدنسب با بیان اینکه تبعیض مردم را می رنجاند، گفت: تریبون نمازجمعه تربیون مبارزه با فساد، ظلم و تبعیذ و مطالبه عدالت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «رضا محمدنسب»امروز(۲دی)در مراسم تکریم خود و معارفه امام جمعه جدیدشهرستان میاندورود، با اشاره به سوره‌ای از قرآن، اظهار کرد: انسان‌ها و مدیران شایسته اولین کارشان برپایی نماز و در راس آن‌ها نماز جمعه است، این افراد به نیازمندان جامعه توجه دارند.

 

امام جمعه سابق میاندورود افزود: مدیران شایسته در جامعه خوبی‌ها را رواج داده و منکرات را نهی می‌کنند، نتیجه امور را به خدا واگذار می‌کنند دنبال این نیستند که نامشان در جامعه مطرح شود.

 

حجت الاسلام محمدنسب با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص)، گفت: اگر میلیون‌ها انسان بخواهند نام کسی را حذف کنند خدا نامش را می‌نویسد، همچون (رسول الله) نامی که خداوند به حضرت محمد(ص) هدیه کرد.

 

امام جمعه سابق میاندورود تاکید کرد: فرق بین نظام اسلامی با نظام غیراسلامی در این است که مسئولیت در نظام اسلامی امانت اما در نظام غیراسلامی غنیمت است، تریبون نمازجمعه تربیون مبارزه با فساد، ظلم و تبعیذ و مطالبه عدالت است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی آنچه که مردم ما را می‌رنجاند تبعیض و افکارسالاری است، بقیه چیزها آسان است، شهدا از ما انتظار دارند، من تشکر می‌کنم از کسانی که این امانت را از بنده تحویل گرفتند و به برادر دیگری سپردند‌.

 

حجت الاسلام محمدنسب، گفت: خدا را شاکرم که در شهرستان سیمرغ به‌عنوان سومین شهر مشغول فعالیت هستم، خدا را شاکرم که ۹ سال در شهرستان قدمگاه رضوی به مردم خدمت کردم.

 

امام جمعه سابق میاندورود یادآور شد: این شهر به سورک شهرت داشت، این شهرستان چند تکه از نکا و ساری را دارد، طبق پیگیری مسئولان این ستاد شهرستانی پیش رفت، ائمه جماعات اینجا متولی نداشتند، هیات اندیشه‌ورز و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد.

 

امام جمعه سابق میاندورود یادآور شد: بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای تکمیل منزل امام جمعه هزینه شد، تشکیل ستاد پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان با حضور در مدارس توسط نخبگان حوزه و دانشگاه از جمله اقدامات خوب بود، در پی آسیب مصلی از سیل ۹۸ بازسازی در حال اجراست و جای کار دارد.

 

این مسئول با اشاره به اقدامات اجتماعی و سیاسی در دوران مسئولیتش در میاندورود عنوان کرد: تشکیل گروه جهادی از روحانیت برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونایی، پیگیری مصوبات شورای اداری، حضور در شورای عالی آموزش و پرورش و پیگیری مصوبات، دیدار با خانوادههای شهدا جانبازان و ایثارگران، تشویق مردم جهت حضور در پای صندوقهای رای به میزان ۷۴ درصد، پیگیری مشکلات کشاورزان، توجه به محرومین و درخواست حمایت از خیرین از جمله این اقدامات بوده است.

کد خبر 1130049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha